Pagina's

dinsdag 24 mei 2011

Gewonnen!

Een paar weken geleden was er een winactie op beautyfreaksz. Je kon een waardebon van 20 euro winnen voor de webshop: beauty by elke. In eerste instantie had er iemand anders gewonnen, maar die had niet gereageerd, dus werd er een nieuwe winares gekozen, en dat was ik! Toen ik zag dat ze daar Sleek en Konad verkochten wist ik al meteen wat ik ging kiezen. Kijk mee als je wilt weten wat ik heb gewonnen.


Al een paar jaar wou ik heel graag Konad. Maar het was er de hele tijd maar niet van gekomen, omdat ik het toen best prijzig vond en je het op internet moest bestellen. Toen kocht ik dus maar de Essence stampy set. Maar in de webshop zag ik deze mooie imageplate. Ik hou heel erg veel van zebra- en panterprint op mijn nagels. Dus toen ik deze zag, moest ik hem hebben, haha.
 
Ook bestelde ik fimo canes. Ik had er al heel erg veel over gehoord. Voor de gene die niet weten wat het is, het zijn staafje met aan het uiteinde een figuurtje. Daar kun je dan kleine plakjes van afsnijden, en die kun je dan op je nagels plakken.
Je kon alleen niet zelf kiezen welke figuurtjes je wou, dat vond ik wel jammer. Maar deze die ik nu heb gekregen vind ik erg leuk! Ze waren 50 cent per stuk.

En met dit was ik het meest blij, een Sleek palette! Ik wist dat ze dit verkochten en ik had op heel veel blogs al gelezen over dit palette, genaam Storm. Dit was de enige die ik echt heel mooi vond omdat de kleuren niet te opvallend zijn. Ik hou niet echt van hele knalkleuren op de ogen, tenminste bij mezelf. Ik heb hem hierna meteen uitgeprobeerd, en hij is zó mooi. Ik beloof jullie dat hier over een paar dagen een review over komt.
Oh trouwens, sorry voor het spiegelbeeld haha.

En dan als laatste bestelde ik nog een Konad stempel en schraper. Ik heb deze al van Essence maar ik heb ze vergeleken en deze zijn veel fijner. Sorry voor de slechte kwaliteit van de foto. Maar de verpakking zat er nog om, en ik moest eigenlijk leren voor mijn examens.


Wat vinden jullie van de dingen die ik heb uitgekozen? En win je zelf vaak iets?
xxxx.