Pagina's

woensdag 9 november 2011

Pupa nailart silver - grey violet.

Sinds ik cracking nagellak ken ben ik er echt helemaal gek op. Ik had er al een van Essence en nu ook een van Pupa. In de nailart kit zitten twee kleurtjes, een basecoat en een cracking topcoat. Ze zijn er in verschillende kleurtjes, ik heb de kleur silver - grey violet. 



De flesjes zien er leuk en luxe uit wat ik gewend ben van Pupa. 
Op de tweede foto is de zilvere basecoat te zien. Het kwastje is echt heel fijn! Er blijft precies genoeg aanzitten niet te veel en niet te weinig. Daardoor hoef je het kwastje niet nog een keer in de nagellak te dopen. Op de achterkant van het doosje staat dat de zilvere kleur een laagje nodig heeft. En na een laagje is hij dan ook echt goed dekkend en hij droogt erg snel.


Bij de topcoat had ik wat problemen met het kwastje aan het kwastje blijft namelijk veel te weinig nagellak hangen wat heel onhandig is. Zo heb je dan een deel van je nagel gelakt, die begint dan alvast te cracken terwijl je het kwastje weer in het potje doet voor het volgende deel van de nagel. Dat vind ik erg zonde. Ook zitten er kleine stukjes in de nagellak, ik heb geen idee of dit hoort. Je hebt geen last van die stukjes als ze op je nagels zitten. 



Ondanks de kleine minpuntjes die ik net noemde vind ik dat hij wel heel goed crackt. Ook blijft hij goed lang zitten het is niet zo dat als je per ongeluk iets aanraakt dat er dan een heel stuk cracking nagellak af is. Ik vind het ook erg leuk dat ze niet alleen standaard kleurtjes hebben, maar ook dingen zoals paars en blauw. 

voordelen:
- De zilvere nagellak dekt goed en droogt snel.
- De kleuren staan goed bij elkaar.
- Hij crackt erg goed.
- Het blijft lang zitten.

nadelen:
- De grey violet lakt niet zo heel goed.
- Er zitten kleine stukjes in de cracking coat.

De voordelen tellen voor mij toch meer dan de kleine nadelen, ik ben erg tevreden over deze kit. De nailart kit is te koop op www.pupawinkel.nl voor €12,50. Er zijn ook nog andere kleuren verkrijgbaar voor de liefhebbers. 

Liefs, Roos.