Pagina's

woensdag 23 november 2011

Tag: what makes me happy?

Ik zag deze tag voorbij komen bij Joyce, ik vond hem erg leuk dus besloot hem over te nemen. In deze tag beantwoord ik een paar vragen over dingen die mij gelukkig maken! 
De regels:
  • beantwoord de vragen
  • geef deze tag door
Van welke mensen om je heen word je blij? 
Daar hoef ik niet lang over na te denken, dat zijn mijn familie en vrienden. Ze zijn er altijd voor me en heb het vaak leuk met hun. Mensen die me ook gelukkig maken zijn baby's en peuters, die zijn vaak zo blij en enthousiast en kennen vaak nog helemaal geen problemen in hun leven. 

Van welke make-up producten word je blij?
Eigenlijk van alle make-up wel, maar als ik moet kiezen dan kies ik toch voor nagellak. Ik kan niet echt zonder nagellak en heb dan ook best wel veel. In de winkel moet ik altijd swatchen en daar de nieuwe kleurtjes kijken. 


Van welke films word je blij?
Zonder twijfel, romantische comedies. Ik word altijd heel blij na het kijken van zo'n film en op de een of andere manier heb ik dan altijd het gevoel dat ik het zelf heb meegemaakt. 


Van welke muziek word je blij?
Dance muziek, daar word ik denk ik het blijst van. Denk dan als liedjes als Alors on dans (nu niet meer, maar eerst wel) of Danca Kuduro. 

Van welke internet sites word je blij?
Dat zijn beauty en fashion blogs, vooral als er een heel leuk aritkel of review online staat. 


Met welke eigenschappen van jezelf ben je blij?
Hmm.. dat vind ik moeilijk om over mezelf te zeggen. Ik ben erg perfectionistisch, dat kan soms een fijne eigenschap zijn maar soms ook echt helemaal niet. Als ik dan een eigenschap moet kiezen die echt positief is dan is het denk ik dat ik goed kan luisteren en iedereen bij me terecht kan. 

Van welke hobby's word je blij?
Bloggen, dansen, tekenen, shoppen, lachen en met vriendinnen afspreken. Met lachen en dansen kan ik heel erg mijn energie kwijt. Verder vind ik tekenen heel fijn om dingen los te laten. 


Ook word ik heel blij van mooie en lieve jongens met een leuke lach.

Dit waren mijn antwoorden op de vragen, ik hoop dat je het leuk vond om te lezen! Het is nu de bedoeling dat ik iemand tag maar dat doe ik niet omdat ik denk dat veel mensen deze tag al hebben gehad. Maar als je hem wilt over nemen dan mag dat natuurlijk! 

Liefs, Roos.