Pagina's

dinsdag 15 november 2011

Winactie French Lily.

Een paar dagen geleden konden jullie al lezen over het prachtige armbandje wat ik had ontvangen van French Lily. Ik vertelde toen ook al dat er een leuke winactie zou komen, so here it is! Jullie kunnen de prachtige armband van het bovenstaande plaatje winnen. Doe jij ook mee? 
French Lily is een erg leuke webshop waar ze verschillende siraden verkopen. De siraden zijn geïnspireerd op Frankrijk.
French Lily staat vermeld op de leuke site Flavourites. Ook is het leuk om te abonneren op de nieuwsbrief van French Lily, zo krijg je het als een van de eerste te weten als er leuke kortingen zijn!

Wat moet je doen om deze prachtige armband te winnen? 
- vertel mij waarom jíj dit armbandje moet winnen! (ook verplicht)
- volg je me met GFC of bloglovin' (verplicht!)

Wat kan je doen om extra kans te maken?
- vermeld de winactie op je blog (zet er even een link bij)

Ik hoop dat jullie allemaal mee doen aan deze leuke winactie! Je kan mee doen tot vrijdag 25 November 2011. De dag erna maak ik de uitslag bekend.