Pagina's

donderdag 2 juni 2011

Mijn favoriete muziek op dit moment.

Vandaag even een ander artikel dan normaal. Ik heb namelijk niet heel veel tijd, maar ik vond het wel zo leuk om even een artikel online te zetten. Ik ga jullie mijn favoriete liedjes op dit moment laten zien en horen.

Pitbull ft ne-yo, afrojack & Nayer - Give me everything
Dit is denk ik echt muziek waar je van moet houden. Ik zelf ben echt gek op dit soort muziek.


Miguel - Sure thing
Dit is best wel een oud liedje, maar ik vind het echt een mooi liedje. Die ik de laatste tijd veel luister. Ik vind de stem van Miguel ook altijd heel mooi, en zijn liedjes vind ik leuk. 


Snoop dogg ft Iyaz & Mann - The mack
Volgens mij is dit een cover, maar dat weet ik niet zeker. Het liedje komt me alleen wel heel bekend voor, alsof het al eerder is gezongen. Ik vind vooral het deuntje van het liedje heel leuk, en de zangers. 


LFMAO - Party rock anthem
Hoe kon deze ook ontbreken? Ik luister normaal nooit muziek van hun. Maar dit liedje vind ik echt geweldig! Het is zó vrolijk, en ik heb meteen zin om te gaan dansen als ik dit liedje hoor. 


Jack Johnson - banana pancakes
Ik hou echt van heel veel soorten muziek, zo vind ik ook dit liedje echt geweldig. Het is echt zo'n liedje waar ik heel rustig van word. Ik weet niet hoe ik het uitleg, maar het is een beetje een oud liedje, voor bij het kampvuur of zo. Daar doet het mij aan denken. 


Bruno Mars - Lazy song
Ik had hier al eerder een artikel over geschreven. Ik vind het namelijk echt een heel leuk liedje, waar je best vrolijk van word. De clip is leuk, en ik vind Bruno Mars zelf ook erg leuk. 


Beyonce - Run the world
Dit vind ik echt een leuk liedje. Ik vind haar stem ook heel mooi.


Nicki Minaj ft Eminem - Romance revenge (Dungeon Dragon)
Haar muziek is soms een beetje grof, als je snapt wat ik bedoel. Maar ik vind het eigenlijk wel leuk. Wel jammer dat haar stem zo bewerkt is, maar als nog vind ik het erg leuk.

Wat zijn jou favoriete liedjes op dit moment?
xxxx.