Pagina's

donderdag 16 juni 2011

Wat zit er in?

Bij Teske zag ik deze tag, ik vind het echt een super leuke tag en wil hem zelf ook graag doen! Jullie weten namelijk niet veel over mij, eigenlijk niks. Hiermee kom je wat meer over me te weten, en ik vind het super leuk om te doen!





Wat zit er nu in...

Je broekzakken:
Oh dat begint al leuk, ik heb namelijk geen broekzakken. Ik heb nu een broeklegging/tregging aan, hoe je het ook wil noemen.

Je jaszakken:
Een briefje met mijn examencijfers, een wimpel van school (om aan de vlag te hangen vanwege de examens), een uitnodiging voor de diplomauitreiking, mijn mobiel en mijn sleutels.


Deze tas hierboven wil ik zo graag hebben, ik vind hem echt vet!

Je tas die je het laatst hebt gebruikt:
Een doosje met wattenstaafjes (voor mijn mascara weg te halen als het uitloopt), mijn inhaler, een doosje met migraine pilletjes, een spiegeltje, 20 cent, een pen en lipbalsem.
Ik ben namelijk al een paar weken niet naar school geweest, examens. En als ik mijn tas heb gebruikt haal ik alles er uit, behalve de standaard spulletjes die er altijd inzitten, dat zijn de dingen die ik hierboven heb genoemd.

Je mond:
Een rietje! Ik ben namelijk aan het drinken :)

De koektrommel:
Koekjes met granen en rozijnen en time-out koekjes.

De snoeptrommel:
Wij hebben en een snoeptrommel en een kast met snoepjes en koekjes. Maar ik zal wel even alleen zeggen wat er in de snoeptrommel zit, dat is ten slotte de vraag.
Napoleon, Italiano's, snoepsleutels, smileys, autodrop (motor agenten en bosvruchtrode cadillacs)



De koelkast:
Oh, dat is wel heel veel. In de minibar staat drinken: Dubblefriss, taxi en Chocomel mocca.
Dan in de koelkast zelf: Fruit (mandarijnen, appels en kiwi's) groente (sla, komkommer, paprika, witlof en asperges) taart (omdat ik ben geslaagd, mijn lievelingstaart, hazelnoot schuimtaart), Optimel, melk, bier, sapjes, boter, chocola en nog veeel meer.

Cd speler:
Als ik muziek heb geluisterd haal ik de cd's er altijd uit. Maar normaal, als ik muziek luister, zit er vaak Adele of Bruno mars in.

Dvd speler:
Ik heb geen idee wat er in zit, als ik hem openmaak en weer dichtdoe gaat die het afspelen en ik ben muziek aan het luisteren van MTV. Maar ik denk dat er muziek van mijn vader in zit, hij is namelijk echt een muziekfreak. Ik denk dat hij iets van 400 cd's heeft.


Wat ligt er nu op...

Het bureau:
Ik heb een bureau waar nog drie schappen bovenzitten, als ik dat ook nog moet beschrijven word het wel veel, maar ik zal het wel doen.
Mijn laptop, pyjamabroekje, maskertjes, stapel papieren (boekjes en schriften en zo), envelop + kaart (van papa), brillenkoker met bril, spiegeltje, fashion design boek, mentos kauwgom, perferator, pasjes, 2 roze kaarsen, stenen hartje, doos met NOA parfum, Chinees koffertje van mijn overleden opa, kaarsenhouder in de vorm van een roos, roze doosje, rij boeken, fee beeldje, 3 engelen beeldjes en 3 fotolijstjes met foto's van vroeger.

De salontafel:
Sudoku boekje, stapels boeken van mijn moeder, een lampje, twee klokjes van mijn overleden opa, drie of vier opladers en enveloppen van kaarten (van mij)

De vensterbank:
In de woonkamer: een poppetje met allemaal kleine poppetjes er in (ik weet niet hoe dat heet), een beeldje, zes kaarsjes, twee zilveren potten met roze rozen er in, een vaas (alweer van mijn overleden opa) met roze nep rozen.
Mijn kamer: Een vaas met een bos bloemen en twee rozen kaarsjes.


Het bed:
Een deken, twee kussens en mijn pyjama shirtje.

Het nachtkasje:
Een bescherm engeltje (van mijn moeder gekregen), een lampje, een wekker en een doosje met twee kussende engeltjes er op.

Het aanrecht:
Twee koffiezet apparaten, een handoek, een mand met snack-a-jack's, een broodtrommel, een schaaltje met zeepjes, een zeeppompje, een snijplank, een magnetron, theemuts, schaal met fruit en een waterkoker.


De wastafel:
Een zeeppomp, een rekje met tandenborstels, tandenpasta, Clinique masker en reinigingsspul, aftershave van mijn vader, elastiekjes van mij, scheerschuim van mijn vader en mijn inhaler.

De grond:
Twee dozen van de Ikea met nagellak, sloffen, vaas met goude takken, een nog op te hangen lampje, CD rekje en een tas.

De bank:
De tv gids, de afstandsbediening en een kussen.



xxxx.
Iedereen mag hem overnmen! :)