Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

Wat nam ik mee op vakantie?

Zoals ik je eerder al kon lezen, was ik precies een week geleden op vakantie naar de Ardennen.
Ik had dit artikel al eerder ingepland maar er waren wat problemen met mijn camera, dus laat ik jullie nu pas zien wat ik mee had kwa make-up en beauty producten.

Om te beginnen mijn gezichts producten, verzorginsproducten, ik weet niet hoe ik het uitleg. Mijn rozenwater, voor mijn gezicht, van de Erica. Mijn Dr. van der Hoog dagcrème, ik gebruik deze al heel lang en ik vind hem echt fijn. 
Dan mijn kwasten. Links zie je mijn foundation kwast van Elegant touch, te koop bij de Kruidvat. In het midden mijn Essence Powder & Blush brush, ik gebruik hem voor mijn poeder op te brengen. En dan rechts mijn blush kwast van de hema. 


Dan mijn oogproducten, van onder naar boven: Mijn lievelings mascara the collosal volume express, waterproof. Daarboven the falsies mascara, ook echt heel fijn. Dan een eyeliner van Catrice, in de kleur: Golden Sandy, een hele mooie goude kleur. En dan als laatst een concealer stick van Beyu.

Dan mijn poeders en blushes. Ik begin links boven bij de Essence compact powder, deze gebruik ik over mijn foundation heen. Dan rechts daarnaast mijn nieuwe bronzing blush van Essence, voor mensen met blond haar. Dan links onder mijn favoriete blush op dit moment,  de multi-color blush van Catrice. En rechts onder nog een blush van Catrice, uit het nieuwe assortiment, in de kleur: Peach sorbet. 

Dan nog mijn lip producten en mijn foundation. De roze lipgloss is van H&M, apricot & peach, heel fijn en hij ruikt heel lekker zoet. Dan de Labello die ik de laatste tijd veel gebruik: Lait en Miel (Melk en honing). Dan iets waar ik echt niet zonder kan, mijn potje vaseline. En daarboven in het bruine potje, mijn foundation: Dream matte mouse foundation van Maybelline.

Dan nog wat random spulletjes. Links boven mijn geliefde Etos handcrème.  Rechts daarnaast, Evian spray, om mijn make-up te 'fixeren'. Links onder, de growth support nagellak van Catrice. In het midden de base- en topcoat van Rimmel (volgens mij) en dan rechts daarnaast iets waar ik echt niet zonder kan, Lemony flutter.

Dan mijn nagelspulletjes. Mijn goude Gosh nagellak (gold) , Essence Denim wanted in de kleur High waste pink en daarnaast de rode kleur van Gosh: Lambada. Verder zie je ook nog twee vijltjes, een image plate van Konad, een schraper van Konad en een stempel ook weer van Konad.

Verder had ik natuurlijk nog douchespullen mee en zo, maar dat vond ik niet heel interessant om op de foto te zetten.
xxxx.

Nemen jullie altijd veel make-up mee op vakantie? Of zijn het gewoon dingen die je echt nodig hebt?