Pagina's

zaterdag 18 juni 2011

Shoplog woensdag 8 juni.

Vandaag heb ik een klein shoplogje voor jullie, het is al wel van ongeveer anderhalve week geleden. En het is niet erg veel, maar ik wil het toch erg graag laten zien.

Als eerste een nagellak, ik was al erg lang op zoek naar deze. Ik vind hem namelijk erg leuk met al die gekleurde glitters er in. Dit is de Essence nail art special effect topper, zo wat een lange naam! In de kleur: confetti circus. Ik vind hem erg mooi, en er komt zéker nog een review van. 

Op veracamilla las ik over deze concealer van Essence, hij leek me echt super fijn en ik had toevallig een nieuwe concealer nodig. Dus toen ik in de stad was besloot ik deze te kopen. Het is de Essence stay all day concealer 16h long-lasting, misschien is het in een ander volgorde, maar alle woorden staan door elkaar dus ik heb geen idee. Ik heb hem in de kleur 20 soft beige. En ook hier komt een review van, ik ben er namelijk erg tevreden over.

Dan kocht ik nog een nagellak, ik had al veel over deze gelezen, en vond het een erg mooie kleur. Dit is een Catrice nagellak in de kleur: Miss piggy reloaded. 

En als laatste, een lipgloss. Ik heb al een tijd geen lipgloss meer gekocht. Ik moet ook zeggen dat ik meer van de lipbalsem ben. Nou in ieder geval dit is de: Essence stay with me longlasting lipgloss, in de kleur: 02 my favorite milkshake.


xxxx.
Wat vinden jullie van de spulletjes die ik heb gekocht?