Pagina's

donderdag 4 augustus 2011

China Glaze - Atlantis.


Yes, eindelijk heb ik een China Glaze nagellak! Net als OPI wou ik namelijk al heel lang een nagellak van China Glaze. Samen met Jessy ging ik naar de PAK in Nijmegen, ik had namelijk gehoord dat ze daar Sleek verkochten. Toen we daar waren stonden er behalve Sleek producten ook twee rekken met China Glaze nagellak. Ik heb daar een paar minuten staan kijken, en besloot toen om deze nagellak te kopen. Als je wilt weten hoe hij eruit ziet op mijn nagels, lees dan verder.



Eerst vond ik blauw helemaal geen mooie kleur voor nagellak, maar sinds een tijdje ben ik er helemaal gek op. Daarom koos ik dus ook deze kleur. Misschien vinden veel mensen het donker groen, maar ik zelf vind het donkerblauw. Er zitten erg mooie glitters in, die erg lijken, nee eigenlijk gewoon precies hetzelfde zijn, als de nagellak hello holo van Essence!


Hier zie je de nagellak op mijn nagels. Het is echt een heel mooi kleurtje vind ik, en hij lakt super fijn. Je moet wel een paar laagjes aanbrengen. Nou eigenlijk hoeft het niet, maar het is wel het mooist. De eerste twee laagjes zijn nog een beetje 'doorzichtig'. Maar bij het derde laagje is het erg mooi dekkend. 


Hier zie je het van wat dichterbij, ook zie je de glitters hier wat beter. De nagellak blijft ook erg lang zitten, en chipt niet snel, dat vind ik erg fijn. Wat mijn betreft is deze nagellak echt aan te raden, de kleur is mooi, het flesje is mooi en hij chipt niet snel! 
Ik heb eigenlijk geen enkel minpunt over deze nagellak, en ga zeker vaker China Glaze nagellak kopen!

xxxx.
Heb jij ook China Glaze? Zo ja, wat vind je er van?