Pagina's

donderdag 25 augustus 2011

Music of the moment!


Mijn muziek smaak verschilt heel erg. De ene keer vind ik rap geweldig en de andere keer weer wat meer 'country' muziek. Ik vind hip-hop en r&b het allerleukst, ik luister ook veel naar: 538 Juize. In ieder geval, ik ga jullie nu laten zien welke liedjes mijn favoriet zijn op dit moment. 


Dit liedje kent bijna iedereen denk ik wel. Ik vind het zo'n geweldig liedje, heel vrolijk en lekker zomers. Als ik deze een keer hoor heb ik hem de hele dag in mijn hoofd. Maroon 5 ft Christina Aguilera - Moves like Jagger.


Nicki Minaj, ik ben echt fan van haar. Haar muziek is apart maar zo leuk! David Guetta ft Nicki Minaj & Flo Rida - Where them girls at. 

Ik denk niet dat iedereen dit liedje leuk zal vinden. Otis Redding is een zanger denk ik, tenminste het liedje heet Otis, en Otis zingt ook mee. Hij is inmiddels overleden, maar ze hebben een deel van zijn liedje in hun liedje geplaatst, als je nog snapt wat ik bedoel. Kanye west ft Jay-z - Otis.


Gister was ik liedjes aan het luisteren van Jessie J en toen kwam ik deze tegen, ik kende het liedje nog niet. Maar ik vind hem echt super leuk, ook de clip is echt leuk.  Jessie J - Who's laughing now?

Hot chelle Rae - Tonight tonight.


Toen ik dit liedje voor het eerst hoorde vond ik hem echt saai. Maar toen ik hem vaker had gehoord begon ik hem echt leuk te vinden. The Game ft Chris Brown - Pot of gold. 


Maroon 5 ft gym class heroes - stereo hearts.
Ik ben echt helemaal into maroon 5 de laatste tijd! 


Don Omar ft Lucenzo - Danza kuduro.
Dit soort muziek vind ik alleen leuk in de zomer, haha. 

Het zijn niet super veel liedjes, maar dit zijn wel echt de liedjes die ik heel veel luister op dit moment.

Wat vind jij van deze muziek? Wat zijn jou favoriete liedjes op dit moment?
Liefs, Roos.