Pagina's

dinsdag 30 augustus 2011

H&M Pure Bloom.


Hiervoor heb ik nog nooit een shower gel van h&m gehad, ik was dan ook er benieuwd naar deze. Deze shower gel heeft pluspunten maar ook een paar minpunten, weten wat die zijn? Lees dan verder.



De doucheproducten van h&m zijn niet heel duur, €2.95. Dat is helemaal niet veel, vooral als je kijkt naar wat je er voor krijgt, 300 ml, dat is flink wat. 

De geur vind ik persoonlijk heel lekker, heel bloemig, zoals de naam van de douche gel ook al zegt. De kleur van de douchegel is paars, ook wel leuk. 

Op de dop zit een klein gleufje waar je op moet drukken, daardoor gaat hij aan de andere kant open, daar zit een gaatje waar de douchegel uit komt.

De geur van de douchegel is niet heel sterk, waardoor je de geur na het douchen nog maar heel even en heel licht ruikt, dat vind ik erg jammer. 

Zoals je kunt zien heeft de douchegel een roze/paarse kleur. Ik weet niet of je het heel goed ziet, maar de substantie is heel waterig, nou is dat vaak bij een douchegel maar deze is wel erg waterig vergeleken met de andere douchegels die ik heb.

Ik heb er even een andere douchegel naast gedaan zodat je het verschil tussen de substanties kan zien. Die is niet heel goed te zien op de foto, maar in het echt zag je wel verschil. De rechter (van the bodyshop) is wat dikker en kleiner, terwijl de linker (van de h&m) helemaal is uitgelopen. Nou is dat natuurlijk niet heel erg, maar het betekent wel dat hij ook niet heel erg schuimt.

pluspunten:
- hij is goedkoop.
- de geur is lekker.
- de fles is handig in gebruik.
- er zit veel in (300 ml)
- de verpakking is mooi.

minpunten:
- de geur gaat vrij snel weg.
- de substantie is waterig.
- hij schuimt niet heel erg.

Ik heb bodylotions van de h&m, en die zijn wel heel goed de geur blijft daar erg lang van hangen, die zal ik dus vaak opnieuw kopen. Maar de douche gels zou ik niet op nieuw kopen.

Wat vinden jullie van douche gels van de h&m?

Liefs, Roos.