Pagina's

zaterdag 13 augustus 2011

We made cupcakes!


Samen met een vriendin van mij, Marieke, ging ik cupcakes maken. Ik hou van cupcakes! Het maken ervan vind ik eigenlijk leuker dan het op te eten. Lees verder voor meer foto's van onze cupcakes.


Nadat we een paar spulletjes hadden gehaald, zoals marsepein, snoeplettertjes en parels, gingen we aan de slag met het maken van de cupcakes. Ook al ben ik er niet heel goed in of zo, ik vind het onwijs leuk om te doen. We hadden er allebei 6 gemaakt.


Ik vind het biggetje zo leuk! Deze heeft Marieke gemaakt en ik vind echt goed gelukt.  De andere twee op deze foto heb ik wel zelf gemaakt.


Ik heb ook nog even een close-up van het biggetje gemaakt, kijk dan hoe lief en mooi!



Hier zie je ze beter van boven af. De Roos heb ik gemaakt, en het ijsje en het hartje zijn door Marieke gemaakt. Het is niet heel goed te zien van veraf, maar bij het ijsje staat Summer time.


Dan hebben we nog het lieve muisje van Marieke, mijn hartje en iets wat een pistool moet voorstellen, ook van mij. 


Oh ja, als laatste zijn er nog, het roosje van Marieke, het kopje me lepeltje van marieke, en dat laatste ding is van mij haha. Het was mijn bedoeling om een pizza te maken, maar dat lukte niet heel goed. 

Ik heb echt een super leuke dag gehad met marieke!


xxxx.
Maak jij vaak zelf cupcakes of taart?