Pagina's

vrijdag 12 augustus 2011

Make-up is art!


Make-up wordt veel als kunst gezien. Ik ben op zoek gegaan naar make-up foto's waarvan ik vind dat het kunst is. Ik denk dat iedereen een ander idee heeft over wat diegene kunst vind kwa make-up. Maar vandaag deel ik dus mijn idee van make-up kunst met jullie.



Dit vind ik heel leuk gedaan met die gedroogde bloemen, het is denk ik ook niet iets wat je zomaar verzint, en de kleuren van de bloemen passen ook bij de kleuren van de oogschaduw.


Deze vind ik een beetje creepy, door het skelet-achtige effect wat het heeft. Al vind ik het aan de andere kant ook erg mooi. Ik denk dat zo iets heel veel tijd inneemt om te maken. 


Deze is wat simpeler, maar net zo mooi. Ik vind de overgang van kleuren heel erg mooi. 


Ook hier weer een skelet. Volgens mij hebben ze de armen ook met make-up gedaan. Ik vind het heel leuk omdat het gezicht ook nog een beetje kleur heeft.


Dit is Katy Perry, met de make-up bij de clip E.T. Ik vind het heel erg mooi, met al die patroontjes op haar voorhoofd. 




Volgens mij moet dit het heelal voorstellen, super mooi gedaan!






xxxx.
Wat vond je er van? Wat versta jij onder make-up art?