Pagina's

woensdag 8 oktober 2014

Bobbi Brown eye shadow - 29 Cement

Een tijd lang heb ik een wenkbrauwpotlood van Pupa gebruikt om mijn wenkbrauwen mee bij te tekenen. Hierdoor zag mijn gezicht er net wat sprekender en volwassener. Omdat ik met kinderen werk, gebruikte ik het wenkbrauwpotlood niet als ik ging werken omdat ik vond dat het mij een iets hardere uitstraling gaf.
Voor mijn verjaardag mocht ik van een lieve vriendin een cadeautje uitzoeken in de Douglas. De verkoopster probeerde verschillende lipsticks bij mij uit en maakte ook mijn wenkbrauwen ietsje donkerder. Ik vond dit wel mooi staan, zonder dat het mij meteen een hardere uitstraling gaf. Ik nam de oogschaduw mee en laat je in dit artikel zien hoe hij eruit ziet en wat ik ervan vind!
Het doosje zelf al vind ik erg mooi en strak en straalt echt luxe uit. In principe is het gewoon een oogschaduw die je op je oogleden kunt gebruiken, ik gebruik hem voor mijn wenkbrauwen. Doordat het een licht bruine en matte tint is, is hij voor de meeste blondines erg geschikt. 

Dit is de kleur geswatcht op mijn arm. Zoals je ziet is hij niet erg gepigmenteerd, persoonlijk heb ik daar helemaal geen problemen mee omdat ik hem dus op mijn wenkbrauwen gebruik. Maar zelfs als je hem op je oogleden gebruikt kan ik mij voorstellen dat het niet heel erg is dat hij niet zo veel pigment heeft. Het is namelijk niet zo dat hij compleet onzichtbaar is, wat voor een everyday look wel erg fijn is. 
Links zie je mijn wenkbrauwen zonder iets erop, rechts mijn wenkbrauwen met Cement erop. Zoals je ziet hebben mijn wenkbrauwen wel iets kleur en vorm maar zijn ze niet héél sprekend. Met Cement aangebracht zijn ze net iets donkerder en spreken ze meer, zonder een onnatuurlijk effect te geven. Zo op mijn wenkbrauw heeft de oogschaduw veel meer pigment dan bij het swatchen op mijn mijn arm. 
Dit is een full face foto met de wenkbrauwpoeder op. Zoals ik al zei geeft het een natuurlijk effect, maar laat het mijn gezicht net wat meer spreken. Ik ben erg tevreden met de oogschaduw/wenkbrauwpoeder! 

Bobbi Brown oogschaduw is voor €25,00 te koop bij o.a. Douglas. 

Teken jij je wenkbrauwen bij? Zo ja, welk(e) product(en) gebruik jij hiervoor?