Pagina's

woensdag 22 oktober 2014

Herfst kleding haul | Oktober 2014

De herfst is weer aangebroken. En elke keer als er een ander seizoen aanbreekt heb ik weer hetzelfde probleem. Ik kan úren voor mijn kledingkast staan en weet niet wat ik aan moet doen. Als ik dan eindelijk iets heb gekozen ruil ik het midden op de dag toch maar weer om voor een ander setje. De afgelopen weken was dit ook weer het probleem. Ik moest echt nodig winkelen voor herfst kleding. En dat heb ik gedaan! Ik shopte bij Costes, H&M, Sting, Nelly.com en Primark.

Als eerst was ik op zoek naar een mooie sjaal. Ik wilde graag wat anders dan zwart en had mij al een tijdje voorgenomen om deze herfst voor een rode tartan sjaal te gaan. Hoe leuk zou dat wel niet staan met mijn blonde haar, een leren jasje en rode lippen? Ik zag het al helemaal voor me. 
Bij verschillende winkels hadden ze tartan sjaals, maar die waren dan niet rood of waren net niet wat ik zocht. Bij één van mijn favoriete winkels, Costes, kwam ik deze beauty tegen. Dit is een gewone sjaal, geen cirkel scarf. Het was de laatste die nog in de winkel hing, dus die ging natuurlijk mee! De sjaal ernaast is van H&M en is een grote cirkel sjaal. Er was ook een grijs/zwarte versie, maar ik besloot eens voor de gekleurde versie te gaan.
De rode tartan sjaal kost €19,95 bij Costes. De bruine cirkel scarf is €14,95 bij H&M.

Dan zal ik nog even verder gaan bij Costes kleding, aangezien ik daar het meest kocht. 
Mijn stijl varieert wel eens van messy en stoer, naar classy en vrouwelijk. Ik voel mij helemaal thuis in een leren jasje, met stoere laarsjes en een grote sjaal. Maar ook vrouwelijke blazers, mooi opgestoken haar en laarsjes met hakken zijn helemaal mijn ding. Toen ik dit vest zag hangen wist ik gewoon dat ik die moest passen. Grijs, met zwarte randen met daarop zilver geweven details. 
Ik zie mij dit al helemaal dragen met een all black outfit. Ik ben verliefd op dit vest!
€79,95 bij Costes.

Just too much perfection. Als perfectionist vond ik dat wel een hele toepasselijke tekst. Ik ben normaal niet zo van de teksten op kleding, maar vond deze erg leuk! Voor de rest is het gewoon een basic wit en losjes t-shirt. Leuk met een mooi zwart jasje eroverheen.
€19,95 bij Costes.

Ik was al een tijdje op zoek, naar een mooi lang vest. Dit vest hadden ze in meerdere kleuren, namelijk grijs, crème en zwart. Ik besloot weer eens niet de zwarte versie, maar de olijfgroene versie te kopen. Hij is heerlijk warm, maar niet te warm en komt op kniehoogte. Maar, je moet er wel rekening mee houden dat ik maar 1 meter 60 ben! Dus bij langere mensen valt 'ie natuurlijk hoger.
€39,95 bij Costes.

Mijn laatste Costes item! Dit shirt heeft een wit/zwart geweven stofje met goud draad erdoorheen. Op de schouders heeft hij leren details en de hals valt als een kleine waterval. 
Hij is natuurlijk iets specialer dan een gewoon t-shirt door het gouden draad wat erdoorheen geweven is. Ook vind ik shirtjes met een waterval hals altijd erg mooi.
€29,95 bij Costes.

Normaal gesproken kom ik nooit bij de Sting, meestal kan ik daar namelijk niet zo veel leuks vinden. Dit keer ook niet echt, op deze trui na. Ik ben niet zo'n sweater meisje, omdat het vaak niet zo flatterend is voor mijn figuur. Deze donkerblauwe met nep diamantjes erop vond ik wel erg mooi en vrouwelijk. Ik heb hem wel in een maatje kleiner gekocht, dan zat hij net iets mooier.
O! En hij was €15,- afgeprijsd!
€25,00 bij Sting

Op de een of andere manier vinden mijn sokken het leuk om in de was te verdwijnen. Daarom moet ik eens in de zo veel tijd echt nieuwe sokken kopen! Die van de H&M vind ik altijd erg prettig, ze blijven namelijk lang mooi en er komen niet zo gauw gaten in. Ook vind ik de bovenkantjes in verschillende kleurtjes erg leuk. Niet dat je die ziet als ik ze aan heb.. Maar het gaat om het idee!
€7,95 bij H&M.

Ook was ik op zoek naar een nieuw nep leren jasje. Ik wilde wel een wat dikker leren jasje, die ook daadwerkelijk dicht kan, wat met mijn grotere boezem vaak niet mogelijk is.. Via Nelly.com vond ik dit mooie jasje van Only. Ik vind hem erg fijn en mooi en kan hem in de winter, met een van mijn nieuwe sjaals, prima blijven dragen!
Het jasje kost €69,95 van Only, via Nelly.com.

Als laatste nog het liefste haar accessoire ooit! Namelijk dit rozen elastiek van Primark. Hij was mij al eerder opgevallen, maar heb hem toen laten liggen. Dit keer zag ik hem weer en was hij €1,50 goedkoper. Die kon ik natuurlijk niet laten liggen, dat begrijp je wel. 
Primark rozenelastiek €1,00

Nou! Ik ben helemaal klaar voor de herfst met al mijn nieuwe aankoopjes. 
Is jou garderobe al helemaal herfst-proof? Of ben jij ook nog op zoek naar leuke herfstkleding?