Pagina's

vrijdag 17 oktober 2014

It´s all about the little things

Eigenlijk heb ik een heel simpel leven. Ik werk een paar keer per week en tussendoor zie ik mijn vriendinnen, eet ik, slaap ik, schrijf ik en nog veel meer. Maar over het algemeen is het heel simpel, met af en toe iets minder simpels erbij.
Toch ben ik heel gelukkig met mijn leven, dat heeft mede te maken met het dankbaar zijn voor de kleine dingen die er in mijn leven gebeuren. In dit artikel mijn lijstje met kleine simpele dingen die mijn dag een stukje beter maken.
  • 's Ochtends in het donker naar mijn werk lopen wanneer er een windje waait, maar het niet te koud is, en er nog bijna geen mensen op straat zijn.
  • Shoppen voor nieuwe herfstkleding
  • Wat natuurlijk zoooo vermoeiend is, dat ik tussendoor wel even bij mijn favoriete koffietentje moet stoppen voor een chai latte. 
  • Met mijn net geschoren benen in mijn net opgemaakte bed stappen.
  • Na een lange vermoeide dag eindelijk in bed stappen, om de volgende dag niet om vijf uur de wekker al af te horen gaan, maar mij nog even lekker om kunnen draaien.
  • In je eentje dansen op dat liedje waar je maar geen genoeg van kunt krijgen.
  • De tijd nemen voor mijn make-up in de ochtend, gewoon omdat het kan en omdat het leuk is om te doen!
  • Eindelijk weer eens hardlopen met mijn beste vriendinnetje. 
  • De kinderen op werk die mij altijd 'Roosje' noemen.
  • Veel leuke nieuwe video's van mijn YouTube abonnementen, en die 's avonds onder een dekentje allemaal kijken.
  • Hoelahoepen tijdens het kijken van Orphan Black. 
  • Mijn nagels perfect lakken, of bijna perfect dan. 
  • Met mijn hele gezin 's avonds aan tafel lachen en gek doen onder het eten. 

Er zijn zó veel kleine dingen waar ik echt intens van kan genieten. Ik denk dat dit ook een van de belangrijkste dingen is in het leven, uiteindelijk zijn het vaak de kleine dingetjes die tellen. Onthoud dat. 

Liefs, Roos.