Pagina's

zondag 5 oktober 2014

Lipstick reviews | Bobbi Brown, Bourjois & L'Oréal

De laatste tijd ben ik helemaal into de lipsticks en voeg ik ook steeds meer nieuwe lipsticks aan mijn collectie toe. In mijn Birthday presents artikel konden jullie al lezen dat ik een hele mooie lipstick van Bobbi Brown had gegeven. Een aantal van jullie gaven aan hier erg benieuwd naar te zijn. Het leek mij wel een goed idee om deze lipstick te reviewen, wel met twee andere lipsticks er ook bij. Één van L'Oréal en één van Bourjois. Lees snel verder voor meer foto's van de lipsticks!

Bobbi Brown lip color | 1 Raspberry shimmer
Om eerlijk te zijn hou ik meestal niet van shimmer, in lipsticks, oogschaduws enz. In eerste instantie wilde ik deze lipstick dan ook niet proberen, ik dacht toch dat ik hem niet mooi zou vinden. Toen ik hem eenmaal op mijn lippen had, was de keus snel gemaakt. Dit werd hem. Het is een paars/roze raspberry kleurtje met een gouden glitter erin, de naam beschrijft de lipstick perfect.
Ook de verpakking van lipstick vind ik erg mooi, hij deed mij heel erg denken aan de Chanel lipsticks maar dan met Bobbi Brown erop. Een erg chique verpakking die een gevoel van luxe geeft.
De houdbaarheid van de lipstick is niet zo heel erg lang. Na wat gedronken te hebben is er nog maar weinig van op je lippen te zien. Persoonlijk heb ik hier niet zo veel problemen mee, dan maar wat vaker bijwerken.
Deze lipstick is voor €26,00 te koop bij o.a. Douglas


Bourjois color boost glossy finish lipstick | 06 Plum Russian
Ik ben helemaal verliefd op deze Chubby Stick achtige lipstick van Bourjois. De verpakking vind ik persoonlijk niet heel spannend of bijzonder. Maar wat een prachtige kleur en wat voelt hij fijn aan op mijn lippen!
Bij het aanbrengen voelt het net alsof ik gewoon een lipbalsem op mijn lippen aan het smeren ben. Hij voelt heel zacht aan en ook op mijn lippen blijft hij zacht aanvoelen. Als ik in de spiegel kijk ben ik aangenaam verrast. Het is een heel mooi donker berry kleurtje, perfect voor in de aankomende herfst- en wintermaanden. En ondanks dat hij zo lipbalsem achtig aanvoelt is het pigment van de lipstick zeker niet mis.

Wat een pareltje, deze zul je mij de aankomende maanden waarschijnlijk vaak zien dragen.
De Bourjois glossy finish lipsticks zijn voor €9,99 te koop bij o.a. Etos. 


L'Oréal Color Riche collection privee | Julianne's nude 
Al eerder had ik gelezen over deze lipsticks van L'Oréal, in samenwerking met verschillende celebs. Ik was er erg benieuwd naar en toen ik ze bij de Etos zag staan wilde ik ze toch ook echt even proberen.
Als eerst al veel complimenten voor de prachtige verpakking van de lipsticks. De matte zwarte huls en het randje waar L'Oréal Paris in gegraveerd staat maakt dat het écht een gevoel van luxe geeft.
Op de eerste foto mijn lippen zonder iets erop. Op de tweede foto heb ik de lipstick op. Zoals je ziet geeft hij een heel natuurlijk effect.

Ik was al een tijdje op zoek naar een mooie nude lipstick. Doordat ik zulke lichte lippen heb zijn de meeste nude tinten voor mij véél te donker. Deze kleur van Julianne is een mooie roze kleur, niet te licht en niet te donker. In mijn geval echt een my lips but better kleurtje!
Als je hem aanbrengt is hij een beetje sheer, maar dit is, mocht je dat willen, goed op te bouwen.
Een heel fijn en draagbaar kleurtje voor elke dag.
Voor €14,99 is hij o.a. bij Etos te koop.

Zelf ben ik heel blij met mijn drie, totaal verschillende, maar oh zo mooie lipsticks! Wat vind jij van deze lipsticks? En heb jij nog lipsticks op jouw wishlist staan?