Pagina's

zondag 12 oktober 2014

Opgemaakte producten | Nr. 1

Regelmatig zie ik het voorbijkomen bij andere bloggers, de opgemaakt artikelen. Ik vind dit zelf altijd erg leuk om te lezen omdat je op deze manier ziet wat er nou echt gebruikt en opgemaakt wordt door die persoon. Eind september/begin oktober maakte ik een aantal producten op en het leek mij leuk om daar een artikel over te schrijven. Dus bij deze, de producten die ik de laatste tijd heb opgemaakt. 


Yes to carrots | Nourishing shampoo
Deze shampoo heb ik al sinds november. Dit was een van de eerste producten van Yes to.. die ik gebruikte en het is echt zo'n fijn merk! Bijna een jaar later komt deze shampoo pas voor in een opgemaakt artikel. Dat komt omdat het een verpakking van 500 ml is.. 500 ml! Zo veel!
Ik wisselde deze af met andere shampoo's en zoals je ziet zit er nog een kleine bodem in. Maar die kreeg ik er niet meer uit.

Of ik deze shampoo opnieuw zou kopen weet ik niet. Ik koop eigenlijk nooit shampoo's omdat degene die de rest van mijn gezin gebruiken ook erg prima zijn! Dus als ik nog eens zelf een shampoo wil kopen dan zou ik waarschijnlijk wel voor deze gaan.

Hegron | Haircare anti tangle spray
Dit is een anti-klit spray van de Action en werkte voor mij fijn. Qua anti-klit sprays ben ik niet héél kieskeurig, als hij maar lekker ruikt en mijn haar goed uit de klit haalt. Op het moment gebruik ik er eentje van Gliss Kur, maar als die op is zou het zomaar kunnen dat ik deze van Hegron weer een keertje meeneem. Ik vond hem prima!

L'Oréal | Zachte oogmake-up remover
Bij oogmake-up remover maakt het mij echt géén ene moer uit van welk merk het is. Als het mijn make-up goed weghaalt, het niet te duur is en ik er lang mee kan doen ben ik meer dan tevreden. Deze keer was het er toevallig één van L'Oréal.

Ik zou hem waarschijnlijk niet opnieuw kopen. Hij is prima hoor, maar dat is die van Kruidvat of van Albert Heijn eigen merk ook en die zijn toch wel wat goedkoper. Ook had ik het idee dat hij sneller leeg was dan andere oogmake-up removers.

Bella | Wattenstaafjes
Ik maakte ook een simpel bakje wattenstaafjes van de Action op. Ook qua wattenstaafjes ben ik niet zo kieskeurig en deze deden prima wat ze moesten doen! Ik gebruik wattenstaafjes om mijn make-up missers weg te halen. Ondanks dat het regelmatig gebeurt dat ik een misser maak, deed ik lang met dit doosje wattenstaafjes.

Balea | Aqua feuchtigkeits serum
De Duitse drogist DM is sinds een tijdje echt mijn favoriete plek om beauty te shoppen. Een kwartiertje rijden en ik heb allerlei fantastische, goedkope en andere producten tot mijn beschikking. Over deze serum van Balea had ik allerlei goede verhalen gehoord en zo heel duur is hij echt niet. Dus die moest natuurlijk mee toen ik in de DM was.

Bij het omslaan van het weer krijg ik al heel gauw droge plekken, sinds ik dit serum heb gebruikt is het weer al een paar keer omgeslagen en ik heb nog geen last gehad van droge plekken op mijn huid. Of het nou echt hieraan ligt, dat weet ik niet. Maar ik blijf hem voorlopig zeker nog even gebruiken en ik heb natuurlijk ook al een nieuwe gekocht!

Dove | Silk dry deodorant 
Deze 250 ml bus van mijn favoriete deodorant kocht ik een tijdje geleden bij de Action. Jeetje, wat kun je lang doen met zo'n bus zeg! Ik was bijna blij dat hij op was. De silk dry deodorant is voor mij een van de beste deodorants en werkt prima tegen zweten!
Op het moment heb ik nog een aantal deo's staan, dus deze heb ik nog niet opnieuw gekocht.

Rimmel | Stay matte poeder 003 peach glow
Wat een fantastische poeder is dit! Ik heb verschillende poeders geprobeerd, maar sinds ik deze gebruik hoef ik niets anders meer. Zoals je ziet was hij niet op, maar zijn de laatste restjes gebroken. Ik vind hem gebroken niet zo fijn werken dus daarom besloot ik hem weg te doen.
Ik heb hem al opnieuw gekocht, het is gewoon een top product!

Essence | Stay all day longlasting concealer 
Ik schreef al eerder een artikel over deze concealer. Inmiddels kan ik niet meer tellen hoe vaak ik deze concealer al overnieuw heb gekocht. Het is echt mijn all time favorite concealer, dus er lag allang een back-up concealer te wachten!

Hopelijk vond je het leuk om te zien welke producten ik de afgelopen tijd heb opgemaakt! Heb jij laatst nog fijne producten opgemaakt?