Pagina's

zondag 19 oktober 2014

My food in photo's #2

Afgelopen week hield ik door middel van foto's bij wat ik at. Het was een drukke week, waarin ik vier dagen werkte. Op mijn werk maak ik geen foto's van mijn eten, aangezien dit daar elke dag hetzelfde is. Wel heb ik thuis foto's gemaakt van mijn eten, het zijn er een stuk minder dan dat ik in principe wilde. Maar ik vond het toch wel leuk om met jullie te delen.
Als lunch vind ik het heerlijk om crackers te eten met allemaal verschillend beleg. Dit keer at ik er een met smeerkaas, een met kaas, een met appelstroop en een met olijventapenade. 

Ook deze keer konden de gebakken eieren niet missen. Als ik een vrije dag heb eet ik het liefst eieren. Heel lekker met champignons en kruiden!

In de avond drink ik standaard thee, vooral na een lange dag vind ik dat heel lekker. Daarbij at ik een bakje pistache nootjes.

Het avondeten was lekker standaard, daar houd ik wel van! Spruitjes, worteltjes, aardappeltjes en een hamburger.

Tussendoor ik graag fruit. Hier at ik een pruim, geloof ik. Ik was er niet helemaal over uit wat het nou was. Hij was in ieder geval nog niet helemaal rijp, heel hard en zurig. Daarbij at ik wat druifjes. 

Weer een cracker lunch! Dit keer een met hüttenkäse en jam, een met hüttenkäse, pesto en tomaatjes. Een met smeerkaas en een met appelstroop.

Dit ziet er niet zo heel smakelijk uit en ik mocht het van mijn vader ook eigenlijk niet op de foto zetten. Het is een soort taart met aardappel, courgette, ham en ei. Ik vond hem echt heel erg lekker!~

Ook dit ziet er niet zo heel smakelijk uit, maar dat was het wel! Het is magere yoghurt met muesli, blauwe bessen en mango. 

Mijn ontbijtje op vrijdag, mijn vrije dag. Een geroosterde boterham met een eitje. I loooove eggs!

En natuurlijk heb ik ook een paar keer héérlijk gesnoept deze week! Ik had deze dag een ontzettende craving voor drop. Maar lieten we dat nou natuurlijk net niet in huis hebben. Zoet snoep vind ik wel lekker, maar mijn voorkeur gaat toch uit naar ander snoepgoed. Maar omdat ik mij al had ingesteld op een lekker handje snoep, pakte ik maar gewoon wat Napoleon's.

Nog een ontbijtje. Dit was op een hele vroege werkdag. Ik ontbeet met geitenyoghurt, die niet naar geitenyoghurt smaakte maar nogal smaakloos was. Jammer! Daar doorheen mango, framboosjes, blauwe bessen en een soort mix tussen muesli en cruesli. 

En dan, het lekkerste voor het laatst, mijn snack van gisteravond. Ik hou van chocoladenoten en deze van de markt zijn het allerlekkerst. Toen ik toch op de markt was, trakteerde ik mij zelf op deze lekkere nootjes, en gedroogde banaan trouwens. 

Ik hoop dat jullie het weer leuk vinden om te zien wat ik afgelopen week heb gegeten!