Pagina's

zaterdag 16 juli 2011

Budget tip!


Gister was ik in de stad op zoek naar goedkope slippers voor op vakantie. Toen ik de h&m binnen liep zag ik deze slippers. Ze zijn erg leuk en helemaal niet duur.



Dit zijn de eerste slippers, ze zijn donkerbruin met een soort witte zebraprint, ik weet niet precies wat het moet voorstellen. Ik vind ze in ieder geval erg leuk, en ze zitten fijn. 


Ik heb even een foto gemaakt zo dat je kunt zien hoe dik ze zijn en wat voor vorm ze hebben. Ze zijn gewoon simpel en hebben een normale dikte.


Dit is het tweede paar slippers, ook deze vind ik erg leuk. Ze zijn een beetje grijs/lichtbruin met bloemetjes, erg leuk.

De slippers waren afgeprijsd van 5 euro naar 1 euro. Dus ik heb voor deze slippers 1 euro per paar betaald. Ik heb geen idee of ze dit bij elke h&m hebben, maar als je nog op zoek bent naar mooie budgetslippers, dan is dit zeker een aanrader!

Wat vinden jullie van deze slippers?
xxxx.