Pagina's

zondag 10 juli 2011

Flashmobs.

Ik denk dat veel van jullie het al wel kennen: Flashmobs.
' Een flashmob is een (grote) groep mensen die plotseling op een openbare plek samenkomt, iets ongebruikelijks doet en daarna weer snel uiteenvalt.'
Als ik flashmobs zie (op youtube) word ik helemaal blij, het is zo apart, en toch wel iets wat je in het dagelijks leven niet zomaar meemaakt. Vandaag wil ik een paar flashmobs met jullie delen die ik zelf erg leuk vind.

Dit vind ik zelf denk ik een van de leukste, die mensen komen terug uit het vliegtuig en opeens beginnen er mensen voor je te zingen, dat lijkt me zo gek, maar ook heel leuk.


Deze vind ik ook heel leuk, ter ere van Michael Jackson. 


Deze is echt waanzinnig, alleen wel iets te in elkaar gezet vind ik. 


Deze is een beetje gek, maar wel echt heel leuk en onverwacht. 




Deze is ook wel leuk, zij krijgen allemaal opdrachten via hun mp3.

Voor meer flashmobs kun je kijken op youtube of www.improveverywhere.com

Kende jij dit al? Wat vind je er van?
xxxx.