Pagina's

vrijdag 15 juli 2011

Tag: Sunshine award


Ik heb deze tag al een paar keer voorbij zien komen en toen ik een bericht kreeg van Brechtje dat ze mij getagd had vond ik dat harstikke leuk, dus dankjewel! Ik hoop dat jullie het leuk vinden om te zien en te lezen.

De regels van deze tag zijn:
- Bedank de persoon van wie je deze tag gekregen hebt.
- Schrijf een artikel hierover.
- Beantwoord de volgende vragen.
- Tag 10 mensen waarvan je vindt dat ze deze tag verdient hebben. 

Favoriete kleur:
Oh, daar hoef ik niet lang over na te denken, dat is roze. Ik heb veel gewisseld met lievelingskleuren, eerst was het namelijk groen en ook geel is aan de beurt geweest. Maar op dit moment (dat is al een paar jaar zo) is het roze. 


Favoriete dier:
Er stond eigenlijk huisdier, maar dat heb ik even veranderd. Ik moet namelijk zeggen dat ik niet echt een grote dierenfan ben, tenminste niet van huisdieren. Ik heb een hekel aan honden, katten, vogels, insecten en noem maar op. Mijn favoriete dier, dat is echt moeilijk te kiezen, ik heb namelijk een paar dieren die ik echt geweldig vind: Luipaarden, tijgers, panters, flamingo's (hoe kan het ook anders, het is de naam van mijn blog) en zebra's. 
Het zijn allemaal dieren die niet hier leven, maar ik vind ze stuk voor stuk ongelofelijk mooi.

Favoriete nummer:
En ook dit vind ik erg moeilijk om te kiezen, ik ben echt een muziekfreak. Ik ben gek op hip hop en r&b maar luister ook af en toe andere muziek stijlen. Ik heb echt veel favorieten liedjes, maar ik zal er een kiezen. Op dit moment is mijn favoriete liedje: Sean paul ft Alexis Jordan - Got 2 luv u. 


Welke parfum draag je?
Op dit moment draag ik Cool water van Davidoff, een lekker zomers geurtje. Ik heb hierboven alleen een foto van een andere parfum, dat komt omdat Rose the one van Dolce & Gabanna mijn lievelingsparfum is. Ik heb deze parfum nu bijna een jaar, en er zit nog maar een klein bodempje in, en daarom bewaar ik hem voor speciale gelegenheden, dat klinkt dom, maar ik ben heel zuinig met die parfum nu.

Is er iets wat je altijd bij je draagt en wat echt bij jou past?
Nee eigenlijk niet, ik heb niets wat ik altijd bij me heb, ja mijn sleutels maar meer niet. Maar iets wat ik vaak draag zijn mijn nep-diamanten oorbelletjes, ik draag ze bijna iedere dag. Ze zijn simpel maar ik vind ze wel erg mooi.

Wat is je passie?
Moeilijk.. Ik heb erg veel dingen die ik echt super leuk vind, waar ik een 'passie' voor heb. Bloggen is er natuurlijk een van, ik heb nu een paar maanden een blog en vind het echt geweldig. Maar een ander ding wat ook echt een passie is, is tekenen. Ik blink niet uit in tekenen, maar vind het super om te doen. Op school is mijn favoriete vak altijd tekenen geweest, en ik teken thuis ook regelmatig. 



Cadeaus geven of krijgen?
Oh moeilijk! Ik vind het super leuk om voor iemand cadeautjes uit te zoeken en helemaal mooi in te pakken en zo, en om hun blije gezichten te zien als ik het geef. Maar ik vind het natuurlijk ook helemaal niet erg om cadeautjes te krijgen! Ik vind het zo leuk om cadeautjes uit te pakken, en er lekker lang naar te kijken. Maar als ik echt een keuze moet maken vind ik cadeautjes krijgen wel leuker.

Wat is de laatste oogschaduw die je hebt gebruikt?
Eerlijk gezegd ben ik niet zo van de oogschaduw, ik draag het wel eens en vind het super leuk om er mee te spelen, maar ik draag het zeker niet elke dag. De laatste oogschaduw die ik heb gebruikt zijn een paar bruine kleuren uit mijn sleek palette (storm).


Favoriete dag van de week?
Dat is denk ik vrijdag. Ik vind het altijd zo lekker dat het weekend dan begint, en je even geen huiswerk hoeft te maken. En 's avonds doe ik vaak leuke dingen met vrienden. 

Draag je nu nagellak?
Nou, niet echt. Ik heb alleen wel twee nagels met verschillende kleuren gelakt met de Essence topper er over heen, voor mijn artikel van gister. Maar dat telt dus niet echt vind ik. 

Oké dat was de tag! En nu moet ik nog tien mensen taggen, lastig. Nou ik kies er wel een paar, maar ik denk niet dat ik aan de tien kom omdat veel mensen deze tag al hebben gehad:


Sorry dat zijn er negen, maar ik kan er even niet meer bedenken!

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!
xxxx.