Pagina's

donderdag 14 juli 2011

Essence: Circus Confetti.

Een tijdje geleden kocht ik de special effect topper van Essence, in de kleur Circus Confetti. Ik had al Hello  Holo, die vind ik echt prachtig, maar deze is ook super leuk. Je kan het over verschillende kleurtjes heen doen, en dat laat ik hier ook zien.


Er zitten grove en zachte glitters tussen in allemaal verschillende kleurtjes, erg leuk! Roze, goud, blauw groen en nog meer. 



Ik heb twee verschillende kleuren als basis gebruikt, zwart van Essence en wit van Catrice. De witte lakt nog al slecht dus het ziet er op die nagel niet heel mooi uit, en het lijkt net of ik hele slechte nagelriemen heb maar dat valt in het echt erg mee. 
Ik vind het echt een leuk effect geven, bij beide kleuren. Bij de witte vallen de glitters wat meer op dan bij de zwarte, maar ik denk dat ik het persoonlijk mooier vind met zwart.


Dit is al weer een maand geleden ongeveer, hier had ik de glitters op met een roze ondergrond, ook dit vind ik er erg mooi uit zien. Het ligt er erg aan welke kleur je als ondergrond doet, want sommige kleuren passen er echt niet bij terwijl het bij andere kleuren juist erg mooi is. Ik weet niet precies hoe duur deze was maar ik geloof rond de twee euro, dus dat is niks.


Wat vind jij er van? En heb jij al een Essence topper?
xxxx.