Pagina's

zondag 3 juli 2011

Kamer inspiratie

Ik vind het altijd erg leuk om op tumblr of woonsites/blogs foto's te kijken van huizen. Ik wil graag met jullie delen wat voor soort huizen/kamers ik mooi vind. Bij mij varieert het wel vaak erg, de ene keer een helemaal witte kamer, en de andere keer een volle kamer met bloemen en van alles en nog wat.

Om te beginnen een rustige witte kamer. Ik hou erg van rust in mijn kamer. Het witte straalt rust en netheid uit vind ik, wat ik erg belangrijk vind. Ik vind het bed zelf ook heel erg mooi, de poten en het uiteinde met die versiersels. Het nachtkastje, het lampje en de bloemen vind ik ook heel leuk, kortom helemaal mijn stijl!

Dit vind ik ook echt een hele mooie. Ik ben namelijk gek op bloemen. Ik vind het behang echt heel erg mooi. En ik wil later ook graag een openhaard. 

Heel mooi, zo wit, een grote houten tafel met stoelen. En het is niet al te netjes, dat vind ik ook erg leuk. 

Ik vind dit echt een hele leuke kamer. Zo'n trappetje en balken op het plafond. En alles is wit waardoor het mooie licht roze bed erg opvalt. Ook vind ik het leuk dat beneden aan het trapje al meteen de badkamer is, tenminste daar lijkt het op.

Dit is dan weer wat anders, maar ook dit vind ik erg mooi. Van mij had alleen die spiegel wel weg gemogen die vind ik er niet helemaal bij passen.

Dit bed vind ik echt heel mooi, een beetje een barok stijl met veel dekens en kussens, echt leuk. 

Bij deze foto gaat het voor al om het bed, ik vind namelijk dat de kamer zelf ietsje te donker is. Maar het bed vind ik echt prachtig. 

En ook dit is een beetje een andere stijl, maar vind ik hoe dan ook wel echt heel mooi. Het grote bed, met de schapenvacht. En dan die kist aan het uiteinde met een gewei er op, zó mooi. 


Wat is jullie woonstijl?
xxxx.