Pagina's

vrijdag 1 juli 2011

Gewonnen: Pupa Lipstick.

Sorry dat ik al ongeveer een week niks meer heb geschreven, ik had namelijk een erg drukke week. Ik had mijn diploma uitreiking en van alles te doen.

Een tijdje geleden kreeg ik een mailtje van Beauty polish dat ik een Pupa lipstick had gewonnen. Ik was heel blij, want ook al draag ik niet vaak lipstick, ik vind het wel super leuk. Ongeveer een week geleden kreeg ik hem thuis gestuurd. Vandaag heb ik voor jullie een review van deze Lipstick.

Dit is de buitenkant van de Pupa lipstick. Ik vind hem er heel mooi uit zien, hij heeft een erg luxe uitstraling vind ik. Een dieprode kleur met een shimmer er in.

Zo ziet de lipstick er uit met de dop er af. Het is een erg mooie roze kleur. Hij ziet er nu nog niet zo heel erg roze uit, maar als je hem op hebt veranderd dat heel erg. 

Hier zie je de lipstick zelf van wat dichterbij. 

Dit is de kleur op mijn lippen. De kleur komt alleen niet hélemaal goed uit op deze foto. Hij lijkt hier namelijk een beetje rood, maar in het echt is ie meer roze. 

Dit is een foto van mij met de lipstick op. Het is niet een hele mooie foto, maar dat doet er even niet toe. Hier zie je wel goed hoe de lipstick bij mij uitpakt. Ik denk namelijk dat de lipstick bij mensen met bruiner haar, of mensen met een iets bruinere huid beter staat. 
Ik vind namelijk dat hij mij nog bleker maakt, en dat vind ik persoonlijk niet heel mooi.

Deze lipstick is trouwens in de kleur 300. De prijs weet ik niet omdat ik hem heb gewonnen. 

Wat vinden jullie van deze lipstick?
xxxx.