Pagina's

dinsdag 12 juli 2011

OPI princess rule!

Een tijdje geleden kreeg ik van mijn beste vriendinnetje een cadeautje omdat ik geslaagd was. En dat was deze OPI nagellak, ik was heel blij, zij wist namelijk dat ik heel graag een lakje van OPI wou, maar ik kon het nooit ergens vinden. Vandaag heb ik voor jullie een swatch van dit prachtige lakje.


Dit is lakje van de buitenkant, in het echt is hij wel iets anders dan op deze foto. Erg jammer, het lukte me namelijk niet helemaal om de kleur precies op de foto te krijgen.



Hier zie je de nagellak op mijn nagels. Sorry, het is niet heel netjes gedaan! Ik heb hier twee laagjes op, hij is ook prima te dragen met een laagje maar dan zie je nog wel de nagel er door heen. Bij mij zie je de nagels er niet heel goed meer door heen, en persoonlijk vind ik hem ook mooier als er wat meer lagen zijn aangebracht. Het is trouwens niet zo dat de nagellak heel dik word als er meerdere lagen zijn aangebracht, de kleur wordt wat beter zichtbaar maar de nagellak word niet dik. 


Dit is de kleur nog een keer op mijn nagels. Ik vind het een erg mooie kleur, en hij lakt ook erg fijn. Kortom, echt een aanrader! Ik denk dat ik zeker nog een keer een OPI nagellak ga kopen.

Wat vinden jullie van deze kleur? En hebben jullie ervaring met OPI?
xxxx.