Pagina's

woensdag 24 september 2014

Birthday presents!

11 september was het zover! Ik werd 19 jaar. Zo gek, ik weet nog dat ik een artikel maakte voor Le flamant rose dat ik 16 jaar was geworden. Dat voelt helemaal niet als drie jaar geleden, het gaat allemaal zo snel!
Ik vier mijn verjaardag nooit zo groot, op de dag zelf kwam ik om 6 uur thuis van werk. Mijn twee beste vriendinnetjes en tante kwamen langs. Later op de avond ben ik nog met mijn vriendinnetjes de stad in geweest. Het was heel erg leuk en ik heb natuurlijk ook een paar cadeautjes gekregen. Aangezien ik die elk jaar met jullie deel wilde ik het dit jaar ook graag doen. Dus bij deze!
Als eerst, hoe kan het ook anders, een Marc Jacobs parfum. De afgelopen vier jaar heb ik elke verjaardag een Marc Jacobs parfum gekregen. Dot, Daisy eau so fresh en Oh lola! Sinds kort is Daisy dream uit en als echte Daisy fan moest ik die natuurlijk hebben. Ik wist al dat ik hem zou krijgen, maar vond het natuurlijk als nog erg leuk!
De rest van de cadeautjes van mijn ouders heeft mijn vader allemaal zelf uit gezocht. Vaak zijn het dan dingen die ik in eerste instantie niet zelf uit zou kiezen, maar toch wel erg leuk vind!
Ik kreeg twee cd's, Good things van Aloe Blacc en Get lifted van John Green. Aloe Blacc kende ik nog helemaal niet, maar het is een fijne cd. John Legend's muziek is altijd goed, vind ik. 

Dan een boek, iets wat ieder jaar ook wel op mijn lijstje staat. Deze kende ik nog niet maar het lijkt mij een heel apart en mooi boek. Oma heeft me gestuurd om te zeggen dat het haar spijt van Frederik Backman. 
Ook kreeg ik van mijn ouders nog een hele zachte pyjamablouse van een concept store in Nijmegen. Helaas bleek hij helemaal kapot te zijn en heeft mijn vader zijn geld terug gekregen. Dus die staat niet op de foto. 

Van mijn ene broertje kreeg ik Despicable Me deel 1 en 2, aangezien dat echt één van mijn lievelingsfilms is. Deel 2 had ik al dus die moet ik nog even omruilen in de winkel. Van mijn andere broertje kreeg ik de film About time, echt een aanrader!

Ook kreeg ik nog twee nagellakjes van NYC van een van mijn beste vriendinnetjes. Ik heb daar op oogschaduw na nog nooit iets van geprobeerd. Dus ik was erg benieuwd!

Samen met mijn beste vriendinnetje ging ik naar de stad en mocht ik van haar een cadeautje uitzoeken. Zo lief! We hadden een beetje rond gekeken en zij wilde deze wel erg graag voor mij kopen. Dit is een lipstick van Bobbi Brown in Raspberry shimmer. 

Op het werk kreeg ik, naast een hele mooie zelfgemaakte ketting, een cadeaukaart van de V&D. Daarnaast kreeg ik ook nog een dienblad met een plantje, kaarsenhouders en een hartje erop. Heel lief! 

Mijn verjaardag was erg leuk en heb ik kunnen vieren met de belangrijkste mensen in mijn leven. Ook ben ik erg blij met de lieve en mooie cadeautjes die ik heb gekregen.