Pagina's

vrijdag 5 september 2014

What's in my bag?

Maak kennis met mijn Pull & Bear tas! Ik heb verschillende grote tassen, maar was nog op zoek naar een klein tasje wat ik mee kan nemen als ik even snel de deur uit ga. Deze van Pull & Bear is klein, maar heeft wel drie verschillende vakjes waardoor je er alsnog aardig wat spullen in kwijt kunt. Én hij is zwart met gouden details, wat een van mijn favoriete kleurcombinaties is.
Er zit niet zo héél veel in, maar het is precies wat ik nodig heb. Dit neem ik mee als ik even de stad in ga maar niet van plan ben om veel te kopen, of als ik naar iemand toe ga en ik niet veel mee wil nemen.


Laten we beginnen met mijn make-up tasje. Ik heb altijd een toilettasje mee met producten die ik nodig zou kunnen hebben. Dit tasje heb ik nog niet zo lang, maar is van de Daisy Dream parfum van Marc Jacobs. Die kreeg je bij aankoop van de parfum.

In mijn make-up tasje zit een spiegel/borstel van Primark en een los spiegeltje. Zo kan ik altijd mijn make-up even snel checken of mijn haren borstelen. Voor mijn haar zit er ook een elastiekje en een speldje in, want je weet het maar nooit!

Paracetamol. Ik slik dat zelf niet zo snel, alleen als ik mij echt niet goed voel. Dus voor de zekerheid heb ik ze bij, of voor als iemand anders ze nodig heeft natuurlijk! Daarnaast nog een pakje zakdoekjes, ik heb één keer een bloedneus gehad op school terwijl overal het wc-papier op was en niemand tissues bij had. Never again zal ik je zeggen.
Een doosje smintjes. Babylips, ik vind dat erg fijne lipbalsems en krijg met kouder weer meteen droge lippen.
In de kinderopvang moet je héél vaak je handen wassen. Ik heb sowieso al last van droge handen bij kouder weer, maar na een dag werken is het al helemaal erg. Ik heb een kleine tube handcrème van Alverde, dat is te koop bij de DM.
Als laatste in mijn make-up tasje heb ik een nagelvijl. Ik kan er écht niet tegen om de hele dag rond te lopen met gescheurde nagels.

Daarnaast heb ik in de andere vakjes nog wat losse dingen zitten. Om te beginnen mijn portemonnee. Deze heb ik ooit in de sale gekocht bij Mango. Ik heb altijd deo bij.
Ook neem ik nog een pen mee. En heb ik als laatste van de H&M een klein tasje mee, voor als ik toch nog iets wil kopen, dan kan ik dat zo meenemen.

Ik hoop dat je het leuk vond om te zien wat ik allemaal in mijn tas heb zitten! Wat is voor jou echt onmisbaar in je tas?