Pagina's

zondag 14 september 2014

My life in pictures | September #1

Woensdag kwam er al een artikel online met mijn eten in foto's en vandaag een artikel met mijn leven in foto's. Normaal gesproken vind ik dat een beetje veel achter elkaar, maar zo had ik de planning gemaakt. 
Deze week moest ik drie keer werken, ging ik met een vriendin naar de stad, vierde ik mijn verjaardag en deed ik dagen héérlijk rustig aan! Kijk je mee naar mijn week in foto's?

Maandag
Maandag was een dag dat ik niet zo veel deed. In de middag moest ik werken van half 3 tot half 6. Dat betekent dat ik om 2 uur wegga en om kwart over 6 weer thuiskom. Ik heb dan daarvoor toch altijd het gevoel dat ik niet zo heel veel met mijn dag kan doen omdat ik die middag nog moet werken. De enige foto die ik vandaag dan ook heb is dat ik een artikel aan het schrijven was.

Dinsdag
Mijn dag begon vandaag met geitenyoghurt met mango en muesli. Een paar jaar geleden probeerde ik al geitenyoghurt maar toen vond ik het echt niet lekker. Ik wilde het wel een keertje proberen en vond het nu eigenlijk best wel lekker. Gek hoe je smaak dan zo veranderd!

Yeah! Ik kwam erachter dat het tweede seizoen van Orphan Black op Netflix stond. Ik heb geen idee hoe lang hij er al opstaat, maar ik ben erg blij dat hij er eindelijk is! Ik moest wel even inkomen weer, er zat zo'n lange tijd tussen de twee seizoenen. Dinsdag keek ik een aflevering en hoelahoepte ik 's ochtends een kwartier.

In de middag moest ik weer werken van half 3 tot half 6. Toen ik thuis kwam maakte ik even een screenshot voor de traktatie die ik voor donderdag wilde gaan maken en ging ik met mijn vader even boodschappen doen voor mijn verjaardag en de traktatie. 

Daarna paste ik op bij mijn buurmeisjes. Daar had ik ook foto's van gemaakt, maar die wil mijn Google Drive op de een of andere manier niet overzetten op mijn computer.. 

Woensdag
In de ochtend haalde ik taart voor morgen en was ik weer een beetje lui! 

Rond twee uur ging ik met mijn beste vriendinnetje naar de stad. Ik moest wat kleding terugbrengen en mocht van haar een cadeautje uitzoeken, zo lief! Na het winkelen gingen we even op ons favoriete terrasje zitten in Nijmegen. Ik dronk een rosébier, wat ik normaal erg lekker vind maar deze vond ik niet zo. En bestelden we ook een, hele grote, bak nachos. Lekker!

Natuurlijk kon ik de H&M niet verlaten zonder iets te kopen. Ik kocht twee basic t-shirts en een grijze trui met een blouse-achtig ding erin, heel mooi is 'ie. 

Ook kreeg ik het cadeautje alvast mee, maar die mocht ik wel pas morgen openmaken. Ook al wist ik zelf al wat het was natuurlijk, haha. Jullie krijgen het nog te zien in een birthday presents post! 
Ik kocht ook een oogschaduw van Bobbi Brown die ik ga gebruiken om mijn wenkbrauwen mee bij te tekenen. 

's Avonds waren mijn ouders allebei weg en maakte ik een soort van 'salade' voor mijzelf. Mijn broertjes aten een kant en klaar maaltijd en daar hou ik niet zo van. 

Na het eten ging ik traktaties maken voor de kindjes voor morgen, mijn verjaardag! Ik ging niet al te laat slapen omdat ik de volgende dag om kwart voor zes alweer op moest.

Donderdag
Op donderdagochtend werd ik natuurlijk heel blij wakker, want ik was jarig! 19 alweer!
De rest van de dag heb ik niet zo veel foto's gemaakt. Ik heb de hele dag gewerkt en ik werk in de kinderopvang dus ik maak dan liever geen foto's. 

Toen ik thuis kwam van mijn werk, kwamen mijn twee beste vriendinnetjes en mijn tante langs. We aten friet en taart en daarna pakte ik mijn cadeautjes uit. Die komen nog voorbij in een artikel!

Prachtige foto, I know! Mijn vriendinnetjes en ik gingen later op de avond nog even naar de stad. Het was erg gezellig!

Vrijdag
Vrijdag werd ik om 11 uur wakker. Normaal gesproken zet ik, ook in het weekend, mijn wekker omdat ik als ik langer dan acht uur slaap vaak hoofdpijn heb als ik wakker word. Maar vannacht lag ik om half 4 in bed, dus ik sliep ook wat langer uit!

Natuurlijk deed ik meteen mijn nieuwe parfum op. Wat is 'ie heerlijk!

Als ontbijt at/dronk ik een smoothie vanuit een bakje, als een soort soep dus. Ik had dit al wel vaker voorbij zien komen en echt sapjes drinken in de ochtend is nooit zo mijn ding. Ik mixte heel simpel magere yoghurt met blauwe bessen, bramen en frambozen. 

Daarna bewerkte ik foto's en schreef ik wat blogs. 

Ook deed ik een poging tot het opruimen van mijn beautylade. Ik moet écht bakjes gaan kopen bij de Ikea, want dit is echt niet handig zo, alles staat door elkaar.

Ook vond ik het wel weer eens tijd om mijn nagels te lakken. Dat deed ik met dit peachy kleurtje van NYC. Pretty!

Zaterdag
Mijn leven is niet altijd erg interessant en dat resulteert soms in weinig tot geen foto's! Vandaag ben ik naar de stad geweest om wat kleding te kopen en kocht ik ook dit boek, wat al een hele tijd op mijn wishlist stond! In de avond hing ik lekker op de bank. 

Ik hoop dat jullie het leuk vonden om weer eens te zien wat ik in een week allemaal doe! Heb jij nog leuke dingen gedaan deze week?