Pagina's

woensdag 3 september 2014

My day in photo's | Woensdag 27 augustus

Je ziet ze super veel voorbijkomen, de plogs. Omdat ik het woord zelf, op zijn zachts gezegd, niet echt mooi vind noem ik het 'My day in photo's'. Dus in dit artikel laat ik je zien wat ik, op een vrije en rustige dag, heb gedaan. Mijn dagen verschillen heel erg omdat ik onregelmatig werk en dit jaar een tussenjaar van school heb. Het is ook de eerste keer dat ik dit deed en ik vergat dus regelmatig foto's te maken. Toch hoop ik dat je het leuk vind om te zien wat ik vorige week woensdag deed!

Dit is het uitzicht als ik 's ochtends mijn gordijnen open doe. Het is nu een paar dagen wat minder weer geweest, dus ik ben zo blij dat het vandaag beter is! 
Dan vergeet ik natuurlijk foto's te maken van het opmaken enz. Dus hier ben ik dan, opgemaakt en aangekleed! 

Als ontbijt besluit ik maar weer eens roerei te eten, dat heb ik echt al lang niet gegeten! Wat champignons erdoorheen en daarnaast nog wat snoeptomaatjes. 

Na het eten, en ondertussen blogjes lezen, is het tijd voor Pretty Little Liars. De nieuwe afleveringen komen altijd dinsdag online, maar omdat ik gister tot laat moest werken kijk ik de aflevering vandaag. Ik vind het wel jammer dat er altijd een week tussen zit. Ik ben dan na een week vaak weer een beetje vergeten wat er ook alweer allemaal is gebeurt. 

Als PLL afgelopen is en ik nog even heb gehoelahoept, ga ik naar boven om even aan de blog te werken. Maar internet doet het niet.. Ik probeer het een paar keer opnieuw, maar laat het dan maar even voor wat het is!

Dan ondertussen maar even foto's maken voor een artikel, dat moest toch nog gebeuren!

Ik was daarna ook meteen mijn kwasten maar even. Dat is echt een klusje wat ik altijd vergeet om te doen, en ik heb niet eens zo veel kwasten. Ik denk dat ik het twee keer in de maand doe ofzo, oeps! 

Hè hè! Eindelijk doet internet het! Ik lees eerst nog even een paar blogs en ga daarna aan de slag met mijn eigen blog. 

Ik ben helemaal vergeten er foto's van te maken, maar ik ging eventjes naar de stad. Ik moest even wat kleine dingetjes halen bij de Hema en een pakketje wegbrengen. 

Daarna ging ik de boekjes maar vast een beetje eigen maken. Het bruine boekje wil ik gaan gebruiken om recepten in op te schrijven. Ik heb zó vaak dat ik online recepten tegen kom en ze dan op losse blaadjes opschrijf of op mijn ipad opsla en ze daarna weer weggooi. Ik vind het veel leuker om het allemaal te bewaren in één boekje.
Ook maakte ik nog een schriftje voor mijn blog. De buitenkant is een beetje lelijk geworden, maar dat maakt niet zo heel veel uit. Ik ben toch de enige die het ziet! 

Aargh! Hier kan ik echt niet tegen. Etiketjes die er niet goed afgaan. Gelukkig heb ik hem er uiteindelijk toch nog een beetje af kunnen krijgen! 

Oeps, mijn kamer is een beetje een zooitje geworden! Dat ga ik eerst maar eventjes opruimen. 

En dan is het alweer tijd om te koken. Ik kook niet zo heel vaak, maar als ik een vrije dag heb vind ik het soms wel fijn om te koken. Ik hou altijd wel van simpele gerechten 's avonds. Dus ik maak haricot verts, griekse- en spinazie kaas rondo's. Daarbij maak ik nog een groot bord rauwkost, omdat de haricot verts toch een beetje weinig is voor 5 personen. 

De avond is vandaag een beetje saai. Morgen moet ik weer om half acht op mijn werk zijn, dus ik vind het wel fijn om 's avonds een beetje rustig aan te doen en niet te laat te gaan slapen. Ik kijk wat tv en doe wat dingetjes op mijn iPad. Rond 10 uur ga ik naar boven toe.

Voordat ik ga slapen lees ik nog even. Op 't moment lees ik 'Toen ik je zag' van Isa Hoes. Ik had er zó veel over gelezen en gehoord dat ik hem toch ook wel wilde lezen. Het is niet zo dat ik echt veel met Isa en Antonie heb. Ik bedoel, ik weet wel wie ze zijn, maar naast De kleine blonde dood heb ik nooit echt iets van een van hen gezien. Toen ik je zag vind ik wel een erg mooi en aangrijpend boek! 
Na het lezen ga ik slapen, good night!

Hopelijk vond je het leuk om een dagje uit mijn leven te zien! Ik vond het zelf erg leuk om te maken, dus zal het waarschijnlijk nog wel vaker doen, als jullie het ook leuk vinden natuurlijk.