Pagina's

vrijdag 19 september 2014

Too much information tag

Het is al een héle tijd geleden dat ik een tag heb gedaan op mijn blog. Omdat jullie nog niet zo heel veel over mij weten leek het mij leuk om deze tag te doen zodat jullie wat meer over mij te weten komen! Het zijn geen standaard vragen die je zomaar aan iemand stelt, en dat vind ik juist wel erg leuk.

1. Wat draag je?
Niet echt iets heel spannends. Een H&M jeans met een streepjes top van Pull & Bear. 

2. Ben je wel eens verliefd geweest?
Ja!

3. Heb je wel eens een vervelende break-up gehad?
Niet echt, ik heb nog nooit een echt serieuze relatie gehad want ik was bij mijn vorige vriendjes nog vrij jong. Dus dan heeft het allemaal niet zo veel impact.

4. Hoe lang ben je?
Klein! 1,61.

5. Hoeveel weeg je?
Op het moment ben ik bezig met afvallen en weeg ik 62 kilo.

6. Heb je tattoo's?
Nee, ik heb geen tattoo's.

7. Heb je piercings?
Op mijn oorbellen na niet.

8. OTP?
Wat?

9. Wat is je favoriete fictieve TV koppel?
Oh dan moet ik echt eventjes denken. Ik denk Hanna & Caleb van Pretty Little Liars!

10. Wat is je favoriete serie?
Ik heb wel meerdere series die ik volg. Mijn favorieten zijn toch wel Pretty Little Liars en Orphan Black. Van die laatste is er sinds een lange tijd wachten ook een tweede seizoen op Netflix!

11. Wat is je favoriete band?
Hm.. Ik luister niet echt bands, meer individuele artiesten.

12. Wat mis je?
Op het moment niet echt iets. 

13. Wat is je favoriete liedje?
Milk van Kings of Leon is echt mijn favoriete liedje op het moment. Ik luister normaal gesproken geen Kings of Leon en dit is ook al wel een ouder liedje, maar ik vind hem zó mooi! 

14. Hoe oud ben je?
Op het moment van schrijven 18, als dit artikel online komt ben ik net een week 19! :D

15. Wat is je sterrenbeeld?
Maagd. 

16. Kwaliteit of eigenschap die ik zoek in een partner.
Ik vind eerlijkheid heel erg belangrijk en ik vind het ook altijd wel leuk als iemand ergens een passie voor heeft. 

17. Wat is je favoriete quote?
Oh, dat zijn er wel meerdere. 'If you can dream it, you dan do it' vind ik een hele mooie quote. Maar 'Whatever you are, be a good one' is ook een favoriet. Én ik heb er nog veel meer, maar die zal ik je besparen.
18. Wie is je favoriete acteur?
Mannelijk: Ezra Miller, Ryan Gosling en Channing Tatum. Vrouwelijk: Rachel McAdams en Emma Stone. 

19. Wat is je favoriete kleur?
Roze, zwart en lila. 

20. Harde muziek of zachte muziek?
Harde muziek! Behalve als ik bezig ben met iets, dan liever helemaal geen muziek. 

21. Waar ga je naar toe als je verdrietig bent?
Naar mijn kamer. 

22. Hoe lang douche je?
Ligt eraan of ik mijn haar moet wassen. Tussen de 5 en 15 minuten.

23. Hoe lang doe je erover om je klaar te maken in de ochtend?
Zonder douchen en ontbijt neem ik aan? Een half uur, drie kwartier denk ik. 

24. Ben je ooit in een fysiek gevecht geraakt?
Nee.
25. Wat is een turn-on?
Mooie ogen of een mooie lach.

26. Wat vind je een afknapper?
Onverzorgd zijn of er onverzorgd uit zien.

27. Wat is de reden waarom je een blog bent gestart?
Op de middelbare school deed ik mijn sector werkstuk over schoonheid. Ik heb toen een blog opgezet om een voorbeeld te geven wat een beautyblog is. En vanuit daar ben ik verder gegaan met bloggen.

28. Heb je angsten?
Ik heb angsten gehad, daar heb ik ook een artikel over geschreven. Nu ben ik nog wel bang voor bijvoorbeeld vogels, maar dat noem ik geen echte angst.

29. Wat heeft jou voor het laatst aan het huilen gemaakt?
Pfoeh.. Even denken hoor! Ik denk mijn oma die laatst overleden is. 

30. Wat was de laatste keer dat je zei dat je van iemand houdt?
O dat zou ik zo even niet weten! Ik zeg het wel eens hoor, maar wanneer het was dat weet ik niet meer.

31. Wat is de betekenis achter de naam van je blog?
Le flamant rose betekent flamingo in het Frans. Flamingo's zijn één van mijn favoriete dieren en Frans vind ik een prachtige taal.

32. Wat is het laatste boek dat je gelezen hebt?
Toen ik je zag van Isa Hoes.

33. Wat is de laatste serie die je hebt gezien?
Orange is the new black. Ik kijk daar af en toe even een aflevering van. Ik vind het namelijk wel leuk, maar niet zo leuk dat ik elke week een of meerdere afleveringen kan kijken.

34. Wie is de laatste persoon waarmee je hebt gepraat?
Aan de telefoon met een collega net. Echt in persoon, met mijn broertje.
35. Wat is de relatie tussen jou en de laatste persoon die je een bericht hebt gestuurd?
Dat was naar Esmée, een vriendinnetje van de opleiding.

36. Wat is je favoriete eten?
Ik lust eigenlijk wel heel veel eten. Mijn favoriete eten.. PIZZA!

37. Waar wil je nog graag naar toe?
Dit jaar graag een keer naar Londen. En over een paar jaar heel graag naar Nieuw Zeeland, daar is mijn vader geboren.

38. De laatste plaats waar je was?
Nijmegen.

39. Heb je een crush?
Hm, niet echt op het moment.

40. Wat was de laatste keer dat je iemand hebt gekust?
Dat deel ik liever niet op internet, sorry! 

41. Wat was de laatste keer dat je je beledigd voelde?
Geen idee!

42. Wat is je favoriete smaak in snoepjes?
Zout en zuur. Niet in combinatie dan hoor! Maar ik hou heel veel van zoute drop, maar zure snoep vind ik ook heerlijk!

43. Welke instrumenten speel je?
Volgende week heb ik mijn eerste pianoles. Dit is iets wat ik al heel lang wilde en als ik het nu niet doe, doe ik het waarschijnlijk nooit meer.
44. Wat is je favoriete sieraad?
Ik denk mijn simpele pareloorbelletjes, die dragen ik erg vaak. 

45. Wat is de laatste sport die je hebt gedaan?
Is hoelahoepen een sport? Ik vind van wel.. Dat dus!

46. Wat is het laatste liedje dat je hebt gezongen?
She came to give it to you. Van Usher en Nicki Minaj.. 

47. Wat is je favoriete openingszin?
Heb ik niet, ik heb daar een hekel aan!

48. Heb je die openingszin wel eens gebruikt?
Ik gebruik ze nooit, dus nee.

49. Wat is de laatste keer dat je hebt gechillt?
Op het moment van schrijven, anderhalve week voor het artikel online komt, met Marieke afgelopen zondag. We hebben in het park gezeten en wat gedronken.

50. Wie geef je de tag door?
Iedereen die het maar wil! 

Ik hoop dat jullie het een leuke tag vonden! En als je hem leuk vindt mag je hem natuurlijk overnemen.