Pagina's

zondag 28 september 2014

Favorieten september

De maand september was een leuke maand. Het was een erg zonnige maand en dat vond ik helemaal niet vervelend na het wat slechtere weer in augustus. Ook was ik afgelopen maand jarig en heb ik een aantal leuke dingen gedaan! Het was alweer een tijd geleden dat ik mijn favorieten heb gedeeld, dus het leek mij leuk om dat weer eens te doen.
Ik heb een aantal beauty favorieten, maar ook wat food favorieten en één fashion favoriet.

Parfum | Marc Jacobs Daisy Dream
Laten we beginnen met één van de dingen waar ik deze maand het meest blij van werd. Namelijk mijn nieuwe parfum van Marc Jacobs. Ik ben echt gek op de geuren van Marc Jacobs en heb er dan ook al een aantal. Toen ik deze voor mijn verjaardag kreeg was ik dan ook erg blij, hij ruikt namelijk heerlijk en het flesje is natuurlijk ook heel erg schattig.  

Lipstick | Bobbi Brown Raspberry Shimmer
De laatste tijd ben ik steeds meer into de lipsticks. Voor mijn verjaardag mocht ik van mijn lieve beste vriendinnetje een cadeautje uitzoeken, dat werd deze lipstick. Hij bevat best wel wat shimmer en glitters, waar ik normaal gesproken totaal niet van hou. Over het algemeen vind ik shimmer lipsticks vaak een beetje oubollig overkomen. Maar dat is bij dit mooie raspberry kleurtje totaal niet het geval!

Shampoo | Pro voke touch of silver glansshampoo
Wat voor haarkleur ik nou precies heb weet ik niet. Ik ben geboren als een roodharig meisje en werd daarna met het jaar blonder, totdat ik uiteindelijk bijna wit haar had. 
De laatste paar jaren weet ik niet meer zo goed wat het is. Soms lijkt het héél blond en soms juist rossig. Persoonlijk vind ik het echte blonde beter bij mij staan en daarom gebruik ik graag zilver shampoo's. Qua merk ben ik nooit zo heel kieskeurig, op dit moment gebruik ik deze. Hij bevalt erg goed en lijkt mijn haar wel wat lichter te maken!
O.a. te koop bij Kruidvat. 

Parfumplateau
Beneden hadden wij een glazen plateautje staan waar niets mee gedaan werd. Omdat mijn parfum overal en nergens in mijn kamer stond, leek het mij wel een goed idee om dit plateautje zelf in beslag te nemen. Zo heb ik een mooie plaats op mijn beautykast voor al mijn prachtige parfums. Sommige van deze flesjes zijn trouwens leeg, maar ik wil ze niet wegdoen dus ik heb ze er bij gezet!
Er komt nog een parfum stash artikel aan trouwens, voor degene die nieuwsgierig zijn. 

Fashion | H&M zwarte enkellaarsjes
Dit is mijn grooooote liefde van de afgelopen maand! Ze lopen hemels, de hak heeft de perfecte hoogte, ze zijn wart, hebben een mooi model én zijn overal mee te combineren. Wat kan ik nog meer zeggen? Niets, behalve dat ze gewoon perfect zijn.
Je vindt ze hier voor €29,99.

Drinks | Clipper organic green tea
Frisdranken, vruchtensappen uit pak, koffie. Ik vermijd het liever, doe mij maar gewoon thee en water. Voor ijskoffie en Chai Latte maak ik héél graag een uitzondering. 
Nu ben ik een echte theeleut, gosh wat een woord, en ben ik vooral gek op groene thee. Toen ik over deze groene thee met chai smaak hoorde wist ik niet hoe snel ik naar de supermarkt moest. Hij smaakt erg naar Chai Latte, natuurlijk wel iets anders doordat er geen melk en andere dingen bij zijn gevoegd dus ik zal natuurlijk af en toe nog wel voor een Chai Latte gaan. Maar het is waarschijnlijk wel een stuk beter om een paar keer per week deze te kiezen dan om een paar keer per week voor een Chai Latte te gaan.

Food | Bio today almond butter
Ik snapte er helemaal niets van, alle superfoods en biologische producten waren opeens verdwenen uit de Albert Heijn waar ik regelmatig heen ga. Daarbij geef ik maar meteen toe dat ik niet vies ben van een superfoodje hier en daar. 
Toen ik een paar weken geleden, achter de rijden deo's en douchegels, een hele lange rij biologische en superfood producten tegenkwam was ik natuurlijk niet meer te houden. Ik wilde erg graag eens iets anders proberen dan mijn Calvé Pindakaas, aangezien daar toch wel wat dingen aan toegevoegd zijn. Er waren verschillende soorten noten boters, ik besloot te gaan voor de amandel versie. Hij is erg lekker! Af en toe ga ik ook nog wel voor gewone Calvé Pindakaas, omdat die gewoon ook hemels is, maar voor de afwisseling is deze amandel boter ook écht een grote favoriet!

Zo! Dat waren ze, mijn favorieten van de maand september. Wat waren jouw favorieten van afgelopen maand? Ik ben erg benieuwd!