Pagina's

zaterdag 23 april 2011

Catrice oogschaduw review: Never let me go!

Zoals jullie gister al hebben kunnen lezen, ben ik gister wezen winkelen en heb ik dit prachtige palletje gekocht! Kijk verder als jullie meer willen weten over dit product!



Dit mooie palletje maakt deel uit van de nieuwe collectie van Catrice. Zelf ben ik niet van de knalkleuren en vind ik nude kleurtjes erg mooi, in oogschaduw vooral. Ik was al een tijdje op zoek naar een mooi nude palletje, en heb uiteindelijk deze gekocht.
 In alle kleurtjes van dit palletje zitten glittertjes, dat vind ik erg mooi, vooral bij de twee bovenste.

Het is niet een hele mooi foto, maar hier kun je de kleurtjes wel het beste zien. De lichste twee waren namelijk heel erg moeilijk om op de foto te krijgen. De shimmer zie je ook niet op deze foto, maar die is er dus wel. In de oogschaduws zit redelijk veel pigment vooral in de zwarte (rechts), maar bij de eerste twee (de lichtste twee) zie je vooral glitters, je ziet ook wel kleur maar niet heel veel, maar dat is wel mooi bij deze kleurtjes.

Het lichtste kleurtje (de helemaal linkse) is echt heel erg licht, je ziet een klein beetje shimmer, maar het is niet zo dat het echt wit is. De tweede van links is een mooi oranje/bruin kleurtje met hele mooie goude glitters erin, ik denk dat ik dit het mooiste kleurtje vind van het palletje.
Dan heb je nog als derde een soort grijs/bruin kleurtje, ook erg mooi, maar het pigment is niet zo sterk als bij de vierde. En de vierde is dus zwart, en in allemaal zit een mooie glitter. 

Ik hoop dat jullie het een beetje een nuttige review vonden! :)
xxxx