Pagina's

zondag 10 april 2011

Lievelings films

Ik heb deze week proefwerkweek, dus ik zal waarschijnlijk weinig of helemaal niets posten. Ik heb namelijk echt heel erg veel te leren.
Nu even een artikel over mijn lievelings films.

Step up 3D
Ik ben echt gek op dansen, ik heb zelf ook 7 jaar op dansen gezeten.
En ik word echt zo blij als ik dansfilms zie, ik weet niet waarom haha. Ik vind het ook echt leuk dat er echt een verhaal in zit, in veel dansfilms is dat namelijk niet echt zo.



The proposal
Ik vond het echt een hele orginele film. Er zijn echt heel erg veel liefdes films enzo met altijd een beetje hetzelfde verhaal er in, maar deze vond ik echt anders. Het is een romantische film met humor.

Klik op meer lezen als je meer van mijn lievelings films wilt zien.



Bridget Jones
Ik weet nooit welke het eerste of het tweede deel is, maar ik heb ze in ieder geval allebei al meerdere keren gezien. Ik vind het zo'n grappige film, en ze speelt het ook echt heel erg goed, vind ik.

The Notebook
Ik hoorde zo veel goede verhalen over deze film, dat ik hem echt een keer moest kijken van mezelf. En iedereen had gelijk, het is zo'n mooie film!

My sister's keeper
Ik had nog nooit om een film gehuilt, maar toen ik deze met drie vriendinnen ging kijken zaten we alle vier huilend op de bank. Het is zo'n zielige film, maar zo mooi.

Alles is liefde


Mean girls
Ik heb nog nooit een film zo vaak gezien als deze, altijd als ik deze haal bij de videotheek zeggen ze echt zo van: 'Weet je wel dat je deze al 6 keer hebt gehuurd?'

Wat zijn jou lievelingsfilms?
xxxx.

2 opmerkingen:

  1. Ik kan echt niet kiezen
    ze zijn allemaal echt heel erg leuk!
    maar notebook is toch wel heel erg mooi :$

    BeantwoordenVerwijderen
  2. the shawshank redemption die is echt mooi!

    BeantwoordenVerwijderen