Pagina's

donderdag 21 april 2011

Mijn favoriete siraden


Vandaag een stukje over mijn favoriete siraden. Ik hou echt van siraden, en ik heb er ook best wel veel. Natuurlijk heb ik daar zo mijn favorieten bijzitten en die wil ik graag met jullie delen. Kijk verder als je meer wilt weten over mijn favoriete siraden!


Mijn ring van de h&m.
Ik was al een tijdje op zoek naar een grote mooie ring. Toen ik bij de h&m was, zag ik deze hangen. Ze hadden nog twee andere kleuren volgens mij (zilver met blauw en goud met oranje), maar ik vond dit de mooiste. Jammer genoeg hadden ze hem alleen nog maar in maat M en L, ik heb maat S. Ik wou hem zo graag dat ik hem toen op de site heb besteld. Ik heb er echt geen spijt van, het is alleen wel jammer dat hij heel erg blauw afgeeft na een tijdje en dat het goude een beetje roodachtig begint te worden, maar ja wat verwacht je anders van een ring van rond de 3 of 4 euro?


De ring van de zijkant.


Een ketting met een blad van Accessorize
Ik had deze voor sinterklaas gevraagd aan mijn ouders, maar hun hadden per ongeluk de verkeerde gekocht. Later had ik ook nog surprises met vriendinnen, en een vriendin had wel de goede voor mij gekocht, dus daar was ik heel blij mee. Het is een lange ketting en het blad is een beetje doorzichtig en heel dun. Hij was volgens mij rond de 12 euro zoiets.


Oorbellen van de h&m.
Deze oorbellen heb ik nog niet heel erg lang, je hebt ze ook al eerder kunnen zien bij mijn shoplog. Ik vond ze heel erg mooi, en kon ze echt niet laten liggen. Een minpunt vind ik wel dat ze best wel zwaar zijn waar door ik er niet de hele dag mee rond kan lopen.


Ik denk dat veel van jullie deze armbandjes wel kennen, er staan allemaal heilige mensen op zoals de paus en jezus. Nou ben ik niet gelovig of zo, maar ik vind ze wel wat hebben. Per stuk waren ze 1 euro en ik heb ze gekocht in een onbekend winkeltje bij mij in de stad, in Nijmegen.


Hele schattige rozen knopjes van Accessorize.
Deze mooie oorbellen heb ik ook gekregen voor mijn surprise, van een goede vriendin van mij. Ik was er zo blij mee, ik wou namelijk al heel lang rozen oorbelletjes. Ik vind het wel jammer dat ze niet overal bij passen, zo zijn ze een beetje moeilijk te combineren.


Een armbandje van de Six.
Ik vond en vind het zo'n schattig armbandje. Er staan roosjes op zoals je misschien wel kunt zien. Altijd als ik dit armbandje om heb krijg ik allemaal complimentjes dat het zo'n mooi armbandje is, ik vind hem zelf ook heel erg mooi!

Nou dit waren mijn lievelings siraden van dit moment, ik hoop dat jullie het leuk vonden!

Hebben jullie zelf ook veel siraden? En wat zijn je lievelings?
xxxx.



2 opmerkingen:

  1. Leuke sieraden!
    Ja ik heb natuurlijk zelf ook sieraden, maar ik heb niet echt een favoriet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. dat armbandje is echt supermooi!

    BeantwoordenVerwijderen