Pagina's

dinsdag 12 april 2011

Nagellak review: Moulin rouge light

Vandaag schrijf ik een stukje over een nieuwe nagellak van Catrice, van de Ultimate Nudes.
Het lakje heet: Moulin rouge light. Het is echt een kleur die je niet kunt beschrijven, licht roze maar toch ook weer een soort baksteen kleur. Oké, ik laat wel gewoon de foto's zien:


Klik op meer lezen om meer te lezen over deze nagellak!

 De kleur is in het echt iets anders dan de foto hierboven, maar mijn camera werkt niet meer zo goed, maar ik ben ook druk bezig met het sparen voor een spiegelreflex camera.

Ik vind het een erg mooi kleurtje, het is alleen wel echt heel jammer dat hij héél langzaam droogt. En daar kan ik niet zo goed mee om gaan, dus ik had er allemaal putjes en zo inzitten, toen hij eindelijk droog was.
Ook het aanbrengen van de nagellak ging heel erg streperig en het duurde bestwel lang voordat dat niet meer zichtbaar was, maar dat kan ook gewoon aan mij liggen.


En ja, op deze foto is de kleur al helemaal anders, maar hoe veel foto's ik ook maak, het wil gewoon niet lukken om de kleur precies zo op de foto te krijgen als dat ie is.
Oh en sorry voor mijn nagelriemen, ik ga zo snel mogelijk lemonny flutter bestellen, denk ik.
 
Maar even terug op het ondewerp, op de foto hierboven heb ik de Matte topcoat van Essence er over heen gedaan, en hij is heel erg mooi mat!
 
Hebben jullie al een lakje van de nieuwe Catrice of Essence collectie?
xxxx.
 

4 opmerkingen: