Pagina's

dinsdag 26 april 2011

Catrice perfect adapt concealer

Al een tijdje gebruik ik de Allround concealer palette van Catrice, maar ik gebruik maar 2 kleurtjes, en die gaan snel op dus vind ik het zonde om dan elke keer geld uit te geven als ze snel op gaan. Dus besloot ik weer een stick vormige concealer te kopen, en toen ik bij catrice keek leek deze me erg fijn. Het is een concealer met een kwastje, dat heb ik nog nooit geprobeerd. Ik deze concealer geprobeerd, en vandaag deel ik met jullie mijn mening er over.

De verpakking van de concealer vind ik er erg luxe uitzien. Heel strak, en dat vind ik erg mooi. Aan de linkerkant zie je het kwastje (natuurlijk zit daar normaal een dop over heen) en aan de rechterkant moet je draaien en dan komt er concealer uit het kwastje. 

Toen ik hem ging proberen, viel het me wel een klein beetje tegen eigenlijk. Hij is heel moeilijk te 'smeren' en dat is heel erg vervelend. Hij is dus niet echt creamy, en dat vind ik altijd wel fijn bij een concealer. 
Doordat hij niet zo creamy is dekt hij ook niet zo goed, echt zonde. Ik denk namelijk dat het misschien wel een beetje aan het kwastje ligt dat hij zo 'droog' is. 


 Dit is het kwastje van dichtbij. Het kwastje is best wel breed en lekker zacht. Voor een paar keer draaien aan het uiteinde heb je ook al veel concealer aan je kwast zitten, dat is ook heel erg fijn.

Dit is de concealer op mijn hand, ik heb hem gekocht in de kleur: 020 - natural beige. Als ik de concealer uitsmeer op mijn hand is ie iets de donker, maar als ik bij mijn ogen doe, dan is het precies de goede kleur.

Conclusie: Ik vind het een goede en fijne concealer, het kwastje werkt fijn. Alleen ik vind het jammer dat de concealer niet creamy is, hij is moeilijk uit te smeren.

Plustpunten:   - De kwast is lekker zacht en werkt fijn.
                        - De verpakking is mooi, en heeft een luxe uitstraling.
                        - Het is een mooie kleur.

Minpunten:  Hij smeert een beetje moeilijk omdat hij niet echt creamy is, waardoor hij ook niet zo heel  erg goed dekt.


Ik hoop dat jullie er wat aan hadden!
xxxx.