Pagina's

dinsdag 26 april 2011

Catrice - I wear my sunglasses at night!


Toen ik vrijdag in de stad was, kon ik het niet laten om een lakje te kopen. Ik was van plan om wat minder nagellak te kopen, maar het is me niet gelukt.
Ik vind het echt een heel mooi lakje, ik draag niet vaak zwart omdat ik het een beetje een saaie, te donkere kleur vind. Maar deze heeft glittertjes er in, waardoor die toch niet helemaal donker is. Je ziet de glitters niet heel goed, maar als er zon op je nagels valt dan zie je een beetje roze en groene glitters.

Toen ik de eerste laag aanbracht, dekte het op sommige nagels al meteen goed maar op sommige ook echt niet. Op de foto hierboven heb ik drie laagjes op, maar dan zie je er ook écht niks meer door heen. Ik vind het echt een heel mooi lakje, en hij blijft ook nog eens goed zitten, dus dat is wel heel erg fijn!
Dit lakje is trouwens, net zoals als de meeste nagellak van catrice 2.50.

xxxx.