Pagina's

zaterdag 16 april 2011

Parfum stash.



Sorry, dat ik al een paar dagen geen artikelen heb geplaatst, ik had proefwerkweek, en had het dus erg druk met leren en zo. Gelukkig ben ik nu klaar, dus kan ik weer gewoon artikelen plaatsen.

Vandaag een stukje over mijn parfum stash. Ik vind het heel leuk om jullie te laten zien van wat voor geurtjes ik hou.
Als je meer wil lezen over mijn parfum stash, klik dan op meer lezen!

Ik begin met de parfum: NOA van Cacharel.
Ik heb deze parfum een paar jaar geleden voor sinterklaas gekregen, want ik wou hem heel erg graag. De parfum zat echt in een hele mooie doos, zoals je ook op het plaatje hierboven kan zien. Er zat dus een parfum in, een body shampoo en een body lotion. Toen ik de doos zag was ik al meteen helemaal verliefd, hij staat ook op mijn bureau omdat ik hem zo mooi vind.
De parfum zelf heb ik eigenlijk niet heel vaak op, ik vind het wel een lekkere geur maar ik krijg er een beetje hoofdpijn van, ik weet niet waardoor het komt.


 
De voorkant van de doos.


 Mijn estée lauder parfums.
  • pure white linen, pink coral: Dit was de eerste pafrum die ik zelf kocht, hij ruikt zo ontzettend lekker. Best wel zoet, maar niet te. Het is trouwens het roze flesje op de foto hierboven, 30 ml.
  • pure white linen, light breeze: Dit is het kleine groene flesje op de foto. Deze kreeg ik erbij toen ik Pure white linen, pink coral kocht. Deze ruikt ook erg lekker, maar niet zo lekker als de roze. Het is een lekker fris geurtje. 4 ml.
  • pleassure: Mijn moeder had deze parfum gekregen van een vriendin, maar ze had hem zelf al dus mocht ik hem hebben. Ik gebruik hem niet heel vaak omdat de spuitdop het niet zo goed meer doet. Ik denk dat ik hem binnenkort maar overschenk in zo'n parfum ding voor te reizen, het is namelijk wel een lekker geurtje dus vind ik het zonde om hem niet te gebruiken.

Yves Saint Laurent - Elle
Ik was al een tijdje aan het twijfelen of ik deze parfum zou kopen omdat ik hem erg lekker vond. En toen kreeg ik dit flesje van mijn tante, het is een flesje van 10 ml. De parfum heeft een best wel zware geur, en normaal ben ik daar echt niet van, ik hou juist van zoete, frisse geurtjes maar bij deze vond ik het wel lekker.
Ik kan hem niet goed beschrijven, en jammer genoeg is hij bijna op.

Davidoff - Cool water
Een vriendin van mij had deze parfum en ik vond hem zo lekker ruiken, en toen ik een keer in de douglas was had ik hem maar gewoon meenemen. Ik vond hem zo lekker, en ja 10 euro dat is niks voor een lekkere parfum, vind ik. Toen ik hem voor het eerst rook vond ik hem heel erg naar dubbel fris ruiken, met druif en citroen geloof ik. Het is echt een heel lekker fris geurtje. Dit flesje is 15 ml voor dus 10 euro.

Dolce & Gabbana - Rose the one
Ik las hier een tijd geleden over op misslipgloss en ik wou hem echt heel graag proberen. Dus was ik hem in de winkel gaan proberen, en volgens mij is dit de lekkerste parfum die ik ooit heb geroken. Ik had hem voor mijn verjaardag gekregen van mijn ouders, ik was zo blij. Het flesje zelf is ook echt heel erg mooi, en de titel van de parfum vond ik ook heel mooi, omdat ik zelf Roos heet ook.
Sinds ik hem heb, heb ik hem bijna elke dag op gedaan. En zoals je op de foto misschien wel kunt zien is hij bijna op! Echt heel erg jammer, ik ga hem zeker opnieuw kopen. Ik heb nog nooit zo snel een parfum opgemaakt, en dat is dus een heel goed teken, ik heb hem sinds september. (30 ml)

Paris hilton - Clinique happy - Lancôme hypnôse
Dit zijn drie parfums die ik gewoon nog nooit heb gedragen. De paris hilton heb ik van een vriendin gekregen een tijdje geleden, en hij is zo ontzettend zoet. Ik vind het meer een kamerspray ding ofzo, niet echt een parfum, het is trouwens ook niet echt van een merk ofzo.
Clinique happy, ruik ik niet echt eerlijk gezegd. Dus ik kan er ook niet echt over oordelen, maar ik draag hem gewoon niet echt.
Hypnôse heb ik volgens mij ooit gekregen bij de parfumerie. Ik vind het een erg mooi flesje, maar het heeft zo'n iritante dop. Het is niet zo'n spuit ding, er zit een heel klein openingetje in en dat is denk ik ook de reden waarom ik hem niet zo vaak gebruik, ik knoei namelijk altijd met zulke dopjes. 


Verder heb ik nog de parfum be delicious van DKNY. Deze heb ik volgens mij twee jaar geleden voor mijn verjaardag gehad. Sorry trouwens dat er geen foto van bij staat, maar toen ik alle foto's op mijn computer had gezet kwam ik erachter dat ik deze helemaal niet had gefotografeerd! Ik denk dat bijna iedereen dit geurtje wel kent, hij is in de vorm van een appel. Hij ruikt ook echt naar appel, ik had deze eerst elke dag op maar nu niet meer omdat ik hem toch wel heel erg zoet vind, maar ik heb hem vooral in het weekend wel op.

Ook heb ik nog een bakje met allemaal monstertjes van parfum. Ik denk dat ik er ongeveer 50 heb.
Ik hoop dat jullie het leuk vonden om te lezen!

Hebben jullie zelf veel parfum? En wat is jullie favoriete geurtje?
xxxx

4 opmerkingen:

  1. Wat veel! Ik heb er echt weinig, haha! De originele van Christina Aguilera is mijn favoriet (:

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Bedankt voor je reactie! Je hebt een leuke blog,
    zou je me willen volgen?
    X

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Veeeeeeel! Maar er zitten echt helle lekkere bij!
    XXx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Lekker veel! Mijn lievelings geurtje van dit moment is play it sexy van playboy

    BeantwoordenVerwijderen