Pagina's

woensdag 6 april 2011

Mint nagellak.

Ik vind mint een erg mooie kleur, vooral in nagellak. Ik heb er dan ook drie. Een van Gosh, een van Essie en een van Trind (gewonnen op http://www.curvacious.nl/). Ik heb swatches gemaakt om te kijken of het dezelfde kleuren zijn, en ik vertel er bij wat ik nou eigenlijk van de lakjes vind.






Gosh: Dit vind ik persoonlijk de mooiste kleur van de drie. Dat komt omdat hij best wel licht is, hij is lichtblauw met ook wel een mintkleur. Op de foto heb ik twee laagjes op. De lak is al dekkend na een laagje, maar na twee laagjes is hij nog wel iets beter. De nagellak chipt helemaal niet snel en droogt ook redelijk snel vind ik. Punt: 7

Trind: Ook dit vind ik een heel erg mooi lakje. Na een laagje is de lak al perfect, toch heb ik er nog een tweede laagje over heen gebracht. Dit lakje is de donkerste van de drie. Hij droogt heel erg snel en hij is er niet makkelijk af te krabben en chipt niet snel. Ik heb vaak bij nagellak dat het heel makkelijk loslaat en dat ik het er dan af ga krabben maar deze blijft gewoon goed zitten.  Punt: 8

Essie: Over dit lakje ben ik niet heel erg positief. Ik hoorde hele goede verhalen over essie, maar ik vind het eigenlijk best wel tegenvallen. De kleur is mooi, hij lijkt heel erg op die van Trind maar Trind is een tintje donkerder. De lak dekt heel erg slecht, pas na drie laagjes kon je mijn nagels er echt helemaal niet meer doorheen zien. Nog een groot minpunt vind ik het kwastje, echt heel erg dun en lakt helemaal niet fijn. Ik vind het zelf altijd fijn als je een dikker kwastje hebt waarmee je maar een streek hoeft te zetten en dan al de hele nagel is gelakt. Punt: 6.5



Van links naar rechts: Gosh (miss minty), Trind (cc140) en Essie (Turquoise & Caicos)

Wat vinden jullie van mintgroene nagellak?
xxx.

1 opmerking:

  1. mooie lakjes :D
    heb zelf ook een stuk of 3 minty lakjes, leuk en zomers kleurtje :)

    BeantwoordenVerwijderen