Pagina's

dinsdag 5 april 2011

Wishlist.

Ik had net review foto's en foto's van mijn inkopen gemaakt, kan ik het snoertje niet vinden om ze op mijn computer te zetten! Ik ga zo snel mogelijk een snoertje regelen zodat ik de foto's er alsnog op kan zetten!
Dit is dus een artikeltje in plaats van da andere twee dingen die ik eigenlijk wou plaatsen!




Mijn wishlist:

- Een spiegelreflex: Canon EOS 1000D. Ik wil deze camera echt heel graag zodat ik betere foto's kan maken. De camera die ik op dit moment heb is een digitale camera, en hij is niet zo heel goed meer. Het beeld is wazig en de kliktijd is heel lang.

Canon EOS 1000D 18-55 spiegelreflexcamera
- 88 warm palette. Ik ben zelf wat meer van de warmere kleuren, dus bruin en goud enzovoort. En ik hou niet echt zo van de knalkleuren (in oogschaduw). Daarom wil ik heel erg graag dit pallet, ook omdat ik heel veel goede verhalen hoor over deze palettes.


- Een licht blauwe nagellak. Ik ben echt al heel erg lang op zoek naar een baby blauwe nagellak. Chanel heeft er een in de collectie gehad, maar die is er nu niet meer.

- Peach sorbet blus van Catrice. Deze blush vind ik heel erg mooi, hij is uit de nieuwe collectie van Catrice en die is jammer genoeg nog niet in mijn woonplaats verkrijgbaar. Maar als de collectie er is ga ik hem zeker te weten kopen, ik heb namelijk nog helemaal geen peache-kleurige blush!

- Een nagellak uit de nieuwe collectie van Catrice, volgens mij heet hij iet van: I wear sunglasses at night. Echt een heel mooi donker paars/zwart lakje met glitters. Echt super leuk!

Ik zal zo snel mogelijk de foto's van de swatches online zetten!
xxx.

3 opmerkingen: