Pagina's

vrijdag 8 april 2011

Nagellak review.

Ik ga even een stukje schrijven over een van mijn favoriete nagellakjes, namelijk mijn Chanel lakje. Het is een hele mooie roze kleur met hele kleine glitters er in, maar die zie je bijna niet. Ik heb dit lakje een paar maanden geleden gekocht voor 20 euro. Normaal koop ik niet echt lakjes met zo'n prijs, maar ik vond hem zo mooi dat ik het er wel voor over had.


Het is kleur 471, Ming. Hij lakt wel fijn al moet ik wel zeggen dat ik het niet echt een super goed kwastje vind, hij is best wel dun en klein. En als je een laagje hebt op gedaan is hij nog wel doorschijnend, maar bij het tweede laagje gelukkig niet meer.
Ik vind alleen de prijs wel erg jammer, als het iets goedkoper zou zijn dan zou ik er denk ik nog wel vaker een kopen. Maar omdat het 20 euro is, of duurder zou ik er toch minder snel een kopen.

Hij blijft echt heel erg goed zitten, ik heb namelijk de gewoonte om, als nagellak niet goed blijft zitten, het er vanaf te peuteren. Ik heb het bij deze nagellak geprobeert om het er af te peuteren maar dat lukt niet, dus dat vind ik wel een pluspunt. Op de foto hierboven is de lak een iets ander kleurtje (dat komt omdat mijn camera niet heel erg goed meer is, ik ga binnenkort een nieuwe kopen), in het echt is hij iets feller roze. Het is meer de kleur van de eerste foto.


Wat is jullie favoriete nagellak?
xxxx.